Sahabat Que 'Silent Readers'

BERLAKON GANTUNG DIRI, BENAR-BENAR MATI TERGANTUNG...!!!

1/18/2013 08:47:00 am


BERLAKON GANTUNG DIRI, BENAR-BENAR MATI TERGANTUNG...!!!Brazil – Pelakon Tiago Klimeck, 27, yang secara tidak sengaja menggantung diri ketika berlakon dalam satu babak sempena perayaan Good Friday meninggal dunia selepas koma selama beber atas Klimek.



Mereka kemudiannya mengangkatnya, namun Klimeck sudah tidak sedarkan diri. Imbasan yang dijalankan doktor mendapati dia mengalami sesak nafas sehingga mengakibatkan otaknya tidak menerima oksigen. 

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Mesin hayat yang dipasang padanya telah dibuka semalam dan bedah siasat akan dilakukan. Sementara polis akan menjalankan siasatan bagi mengetahui bagaimana kejadian itu berlaku. Persembahan itu diadakan setiap tahun di Brazil dan mendapat sambutan hangat daripada penonton. 



You Might Also Like

6 comments

  1. ok... moral of the story... hurm... jgn mempermain2kan kematian :P

    ReplyDelete
  2. berlakon lagi macam tu .ishh..

    ReplyDelete
  3. ngehehehe... tu belum berlakon kene tembak kan.. apedah.. nak berlakon mati, last2 mati betul betul...

    ReplyDelete
  4. ajal..
    lakonan yg sgt berani yg akhirnya mengundang keburukan.

    ReplyDelete
  5. WARNING FOR ACTOR & ACTRESS DON'T PLAYFUL FOR ACT...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad