Sahabat Que 'Silent Readers'

Pengguguran NASHARUDDIN MAT ISA daripada Majlis Syura Ulama PAS Tidak Beri KESAN PADA PENGUNDI

1/31/2013 09:23:00 am

Pengguguran NASHARUDDIN MAT ISA daripada Majlis Syura Ulama PAS Tidak Beri KESAN PADA PENGUNDI | Pengguguran Nasharuddin Mat Isa daripada Majlis Syura Ulama PAS nampaknya tidak memberi kesan yang besar baik kepada ahli PAS mahu pun para pengundi yang bukan ahli parti.


Penganalisis politik Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Datuk Dr Mohammad Agus Yusoff berpendapat Ahli Parlimen Bachok itu tidak mempunyai pengaruh yang kuat mahu pun jumlah pengikut yang ramai untuk memberikan impak kepada 'cuaca' politik tanah air.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
"Saya lihat (pengguguran ini) biasa sahaja, tidak cukup signifikan untuk tukarkan pola pengundian - sebabnya Nasharuddin dah lama terpinggir daripada kepimpinan PAS Pusat.

"PAS pun tidak (akan bertambah) kukuh daripada pemecatan ini. Orang hendak menangis pun tidak, hendak ketawa pun tidak," katanya.

You Might Also Like

2 comments

  1. Duri dlm daging mesti dikeluarkan utk menghilangkan kesakitan yg ditanggung.

    ReplyDelete

  2. Datuk, bercakap biarlah ada fakta berlandaskan kajian scientific..bukan secara persepsi akal..kenapa PAS Trengganu buat demo tuntut PAS berbalik kepada perjuangannya yang sebenar! bukankah ini antara petunjuk bahawa kenyataan Ust Nasha ada impaknya yang kelak mungkin diterjemah dalam undi!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad