Sahabat Que 'Silent Readers'

KISAH BENAR TRAGEDI TSUNAMI Bukti Kebesaran Dan Kekuasaan ALLAH SWT

2/01/2013 01:41:00 am

KISAH BENAR TRAGEDI TSUNAMI Bukti Kebesaran Dan Kekuasaan ALLAH SWTBukti kebesaran dan kekuasan Allah SWTMasihkah sahabat ingat tentang Tragedi Tsunami Acheh- 26 Disember 2004? 

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Walaupun wujud pihak mengatakan terjadinya Tsunami disebabkan tangan manusia sendiri iaitu Haarp yang dilancarkan oleh puak laknatullah dalam bertujuan mengurangkan populasi dunia, namun ingatlah apa sahaja yang terjadi dengan izin Allah. Allah menimpakan bala pada hambaNya dan meninggalkan peringatan kepada hambaNya yang lain. 

Dialah yang menghidupkan dan mematikan dan dialah yang mengatur penggantian malam dan siang. Tidakkah kamu mengerti? (Al-Mukminun: 80)

Hampir 28 masjid masih berdiri utuh semasa kejadian, dinding-dinding masjid bersih dari lumpur dan terselamat bagi mereka yang berlindung dalam rumah-rumah Allah itu. Bukalah mata, celikkanlah hati. Allahu Akhbar..

Barangsiapa mencari agama selain Islam, dia tidak akan diterima dan dia termasuk orang-orang yang rugi. (Ali 'Imran: 85)

You Might Also Like

6 comments

  1. Of coz AJ ingat....
    Sebab sepatutnya AJ nak mandi kat Pantai Batu Feringghi ari Tsunami tu.....
    Lepas cousin AJ beriya2 decline & ajak mandi kat Kedah....

    ReplyDelete
  2. semuanya berlaku dgn izin Allah...mohon kita dilindungi dari bencana dan segala musibah...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad