Sahabat Que 'Silent Readers'

Tolong Sebarkan | MAKLUMAT PENTING !!!

11/07/2013 09:53:00 am


Tolong Sebarkan | MAKLUMAT PENTING !!! | Maklumat 4 Lelaki melakukan samun di kawasan perumahan guarded/ gated bersenjatakan parang. Modus Operandi (MO) mereka dengan masuk kawasan perumahan dgn berlakon utk berjumpa orang dan masuk kwsn perumahan.


Mana-mana rumah yg pintu tak berkunci mereka masuk samun. Mereka menaiki kereta mewah jenis mercedes warna putih no pendaftaran WRN 1618 dan beberapa kereta mewah lain seperti camry dan toyota welfire.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Minta tolong penduduk dan security maklum saya atau balai Kota Damansara di no 0361421222 atau 019 6444402 (Insp Khairul OCS Kota Damansara). Setakat sekarang saspek telah melakukan beberapa kes di Kawasan PJ belum masuk Kota Damansara. Tetapi kita harus proaktif bagi memastikan saspek ditangkap. Terima kasih.

Berhati-hati dgn kereta bernombor WRN 1618 dan report polis jika ternampak kereta tersebut..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad