Sahabat Que 'Silent Readers'

Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2014 | JANUARI - DISEMBER TAHUN 2014

11/30/2013 12:24:00 am

Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2014 | JANUARI - DISEMBER TAHUN 2014 | Dengan adanya jadual pembayaran gaji ini, secara tidak langsung dapat membantu golongan penjawat awam untuk merancang aktiviti dan perbelanjaan bagi tahun 2014. 

http://portalpp.anm.gov.my/

Terutamanya waktu musim cuti sekolah dan musim perayaan.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Inilah masa paling kritikal untuk golongan yang telah berkeluarga untuk merancang perbelanjaan..Sekiranya tersilap membuat perancangan, terpaksalah mengorek tabungan yang ada untuk 'survive' sementara menanti pembayaran gaji seterusnya.
Berdasarkan jadual Pembayaran gaji kakitangan Awam di atas, terdapat hanya dua bulan sahaja penjawat awam akan mendapat gaji awal.... Iaitu pada bulan Oktober dan Bulan Disember.
Selepas ini bolehlah kita sama-sama merancang perbelanjaan bulanan kita untuk tahun 2014.

sumber

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad