ZALIM: Bayi Dibuang Di Gigit Kerengga Sampai MATI

Nauzubillah

Mana perikemanusiaan manusia ni hilang... Kalau ye pun nak buang anak, janganlah sampai kena letak merata2 mcm ni. Masa nak buat, tak pikir. bila dah melahirkan, tahu pulak nak sesal. Alik2, Bayi yang tak berdosa ni kena tanggung jadi mangsa keadaan...
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Lelaki yang kemaruk seks & perempuan kemaruk cinta, bila dah jumpa hanya pikir pasal Dunia, Kesedapan Dunia. Dosa pahala letak tepi... Ilmu tinggi pun tertutup gara2 Nafsu jadi RAJA. Bukan tak dapat kawal, CUMA tak mahu kawal... Abe pun jahil jugak, nak komen lebih pun tak boleh. Cuma Abe nak cakap kat sini, Nafsu BOLEH di kawal...Ingat tu....

*Jangan HANYA bulan Puasa je baru nak kawal nafsu... baru nak tunjuk baik. Kena ISTIQAMAH untuk tinggal semua benda yang tak elok... Kita sama2 berpesan, InsyaAllah

*Perkongsian Abe ini hanyalah semata2 untuk diambil ikhtibar pada kita semua, & untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Sila LIKE entri ni jika korang suka & korang rasa entri ni patut dikongsikan untuk kebaikan bersama... Tq, jasamu Dikenang. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

3 comments:

{ Cik Anis } at: 8/20/2012 3:11 pm said...

salam lebaran :) follow sini

{ Scarlett O'Hara } at: 8/20/2012 4:00 pm said...

Dah lama follow abe. Abe di bloglist Scarlett's Petals.

{ Rniz } at: 8/20/2012 4:17 pm said...

Selamat ari raye....

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine