Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Gambar Perkahwinan Ustaz Don Daniyal & Husna Zahry

8/24/2012 01:30:00 pm


Menjadi wajah rebutan kebanyakan stesen TV sekarang, Rasanya semua kenal dengan Ustaz Don yang sekarang ini telah menjadi penceramah terkenal tak kira peringkat umur terutama dalam rancangan program 30 Minit Ustaz Don yang bersiaran setiap Isnin sehingga Khamis, jam 10 malam di TV AlHijrah.
lagi gambar, Klik TAJUK ENTRI ni

Untuk maklumat semua Ustaz Don telah selamat mendirikan rumahtangga bersama pasangannya pelajar perubatan dari salah sebuah universiti di Mesir, Husna Zahry Rafie semalam, 23 Ogos 2012 bersamaan 5 Syawal.
Majlis pernikahan Ustaz Don Tiada siaran langsung, tiada acara liputan besar-besaran. Kata Ust. Don, "Saya hanya bersederhana. Yang penting ialah pengisian selepas kahwin.".
Selamat Pengantin Baru Ustaz Don dan Husna....

You Might Also Like

5 comments

  1. Sederhana...
    Moga kekal hingga ke syurga.
    ameen.

    ReplyDelete
  2. Sederhana itu lebih baik.

    InsyaAllah kekal sampai syurga.

    ReplyDelete
  3. semoga ustaz don bahagia hingga ke syurga...amin

    ReplyDelete
  4. bersederhana semoga kekal abadi..bahagia didunia dan akhirat

    ReplyDelete
  5. Ya Allah Kau ramaikanlah hamba-hambamu yang saperti Ustaz Don.....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad