Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Betul Ke Lelaki Miskin Ini Ialah Adik Presiden Amerika Barack Obama?

8/12/2012 01:00:00 pm

Lelaki miskin ini tinggal di sebuah perkampungan yang serba kekurangan berdinding dan berbumbungkan zink..Dia yang tinggal di sebuah perkampungan miskin dan kotor di Nairobi, Kenya merupakan adik tiri kepada Presiden Amerika Barack Obama yang juga merupakan orang nombor satu di dunia..


Presiden Amerika ini, Barack Obama merupakan adik-beradik yang berkongsi seorang bapa..
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni...

Gambar yang menunjukkan Barack Obama bersama nenek tirinya Sarah Hussein Onyango Obama ketika dia melawat perkampungan di Kogelo pada Ogos 2006..


Potret keluarga Presiden Amerika, Barack Obama berdiri belakang dua dari kiri ketika di Kogelo, Barat Kenya..



Presiden Barack Obama tinggal di persekitaran mewah di White House..
George,30 tahun, terperangkap dalam penyalahgunaan dadah dan ketagihan minuman keras yang kronik sejak usianya 10 tahun lagi..
Beginilah tempat tinggal George Hussein Obama di sebuah perkampungan kotor, yang tinggi kadar jenayah, penagihan dadah dan keganasan di Kenya.. Kedua-dua lelaki ini berkongsi bapa yang sama walaupun dilahirkan di tempat yang berbeza..George Hussien Obama dilahirkan di Kenya manakala Presiden Barack Obama pula dilahirkan di Hawaii.. Walaupun Barack Obama hidup mewah dengan tinggal di White House dan menikmati faedah sebagai orang nombor satu Amerika, terbang dengan kapal terbang Air Force One, George pula tinggal di persekitaran kotor di perkampungan miskin di Kenya ini..

George buat pertama kalinya bertemu dengan Barack Obama ketika mereka bermain di sebuah taman permainan semasa bersekolah rendah ketika Obama datang ke Nairobi..George juga sempat mengimbas kembali zaman kecil mereka ketika bermain bola sepak bersama-sama ketika saudaranya itu datang bertanya khabar.. Dia juga berkata, nama keluarganya itu sering menjadi beban kepadanya.. Dia juga kadangkala dipanggil sebagai "mister Presiden" ketika di kampungnya itu

Ramai orang meminati saya kerana saudara lelaki saya itu (Barack Obama).. Kami telah bertemu beberapa kali sebelum ini dan berborak bersama-sama.. Dia adalah abang saya dan dia juga inspirasi saya kata George Hussein Obama..

You Might Also Like

4 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad