Sahabat Que 'Silent Readers'

TERKINI: 'Saat-Saat Aidilfitri', Lima Sekeluarga Mati Serentak Dalam Satu Kemalangan

8/17/2012 08:59:00 am






Abe baca entri ni daripada JIWA LARA (jiwalaraworld). Abe cuma boleh nasihatkan, hati-hati di Jalan Raya. Kata Jiwa:

First tym dalam hidup aku menyaksikan kemalangan yang ngeri yang melibatkan orang kampung aku sendiri... memang teruk giler la kreta yang xcdent tersebut... aku xtau camana nak gambarkan kat korang... aku ada snap beberapa keping gambar... dengan keadaan menggeletar aku snap gambar tu...
baca lagi & lagi gambar, Klik TAJUK ENTRI ni
Kesian dengan mereka yang telah terlibat.. junior aku sekolah menengah dulu pun terlibat sekali.. dah la tahun nie nak SPM.. ajal maut semua ditentukan oelh Allah..tidak kira masa tempat dan di mana kita berada... sempena hari raya bakal menjelang tiba ini mari lah kita saling ingat-mengingati antara satu sama lain.. berhati-hati lah di jalan raya..

You Might Also Like

1 comments

  1. kesianny..ish...
    kalaulah sy, takkan sanggup nak ambik gmbr...
    menggigil je....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad