Sahabat Que 'Silent Readers'

NAUZUBILLAH: Gadis Sanggup Melacur Untuk Dapatkan iPhone 4s

8/28/2012 01:14:00 am

Salam awal pagi...

Tak dapat tidurlah... Mungkin badan Abe penat sangat kot, biasalah bila mengalami suatu perjalanan yang sukar, badan akan cepat letih. So, apa lagi, terus capat BroadBand wat 'entri' ni... Ni jelah peneman Abe buat masa ni sebelum Akad, hehhehehe... Godek2 GooGle, jumpa pulak gambar Aweks CUN yang pada Abe tak bermoral ni... Mujurlah BUKAN orang kita... Kalau tak, hurmmmmm tak tahu Abe nak cakap apa... Nak tanya ciket, kenapalah Maruah pada zaman la ni begitu MURAH SANGAT? Hurmmmmm, jawapan pada soklan Abe ni AKAN HANYA dapat dijawab oleh ORANG YANG NAFSUNYA Nafsu MACAM Binatang... Yang HARAM di HALALkan... Orang yang akal dia letakkan No 2 & Nafsu No 1. Mungkinlah kot... Hurmmmm....
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Citer di sebalik gambar ni katanya mengenai seorang pelajar wanita di Nanjing, China yang telah menawarkan kepada seorang lelaki habuan seks sebagai balasan untuk dapatkan sebuah iPhone 4S baru. Berdasarkan pendedahan perbualan yang dibuat, gadis berkenaan telah membuat tawaran pertama melakukan oral seks terhadap seorang lelaki berkenaan sebagai pertukaran untuk sebuah telefon.

Gadis yang menggelarkan dirinya sebagai ‘lovemelo’ di ‘chatbox’ perbualan mereka itu telah mempelawa lelaki berkenaan dengan berkata, “Sila bawa saya.”. Sambil gadis berkenaan memberitahu lelaki itu, “Selagi anda membasuh kebersihannya dengan betul, ia sanggup lakukannya.”

Namun, lelaki berkenaan telah menolak tawaran gadis itu dan berkata, “Tidak, saya masih tidak suka dengan idea seks oral.”. Merasakan bahawa lelaki berkenaan tidak berminat, gadis yang merupakan seorang pelajar tahun 2 di peringkat ijazah itu telah membuat tawaran melakukan hubungan seks selama lima malam berturut-turut sebagai pertukaran untuk telefon Apple yang berharga kira-kira 4,500 Yuan (RM2,200) di China.

Gadis berkenaan turut menambah bahawa lelaki berkenaan juga akan dapat meluangkan sebulan dengan dia selagi dia membeli beliau barangan ‘Apple’ itu. “Anda boleh berbuat apa sahaja yang anda mahu. Atau saya boleh menghabiskan sebulan dengan anda.

“Anda boleh berbuat apa sahaja yang anda mahu. Sama seperti anda dapatkan saya barangan Apple itu.”
Menurut akhbar di China, pihak media telah berjaya mengesan gadis berkenaan apabila butiran perbualannya dengan lelaki itu bocor di internet. Hasilnya, mereka menyiarkan nombor telefon mudah alih, gambar, dan butir-butir lain berkaitan gadis berkenaan.

Akibatnya, gadis itu terpaksa menukarkan nama samarannya sebanyak tiga kali dan seolah-olah terperanjat terhadap perhatian media yang diberikan terhadap beliau. Beliau dilaporkan mengeluh dan menyatakan secara terbuka di internet, “Apa salahnya dengan tawaran saya? Orang lain juga turut membuat pertukaran seks untuk dapatkan barangan berjenama mewah. Katanya lagi, "kenapa HANYA saya yang KENA HENTAM?"...

*xdang Abe nak mikir, hurmmmmm... BeratNanang...

You Might Also Like

3 comments

  1. Hmmmm....
    menjijikkan...
    tp rasanya sebelum ni pun pernah keluar berita kan,
    orang kita pun sanggup serah tubuh demi gajet..
    hmmmmm...=(

    ReplyDelete
  2. hampeh la..zaman sodom ang gamorrah semakin terang terangan

    ReplyDelete
  3. Hmmm... Tah lah, kadang2 org ni sanggup buat apa saja demi kemudahan mrk. Paling menyakitkan bila kwn yg rapat buat kita. Apa lg yg ada pd sebuah hbgn persahabatan kalau seorg kwn berubah demi mgaburi kelakuan yg dibuat, x lg ada kenangan spt dulu apabila dia sudah boleh berdiri sndiri. Kita bagai iklan di tp jln saja.... Pedih..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad