Sahabat Que 'Silent Readers'

TELADAN: Sultan Yang Besederhana, Sultan Kebanggaan Rakyat Malaysia.. Allahu Akhbar!!!

8/08/2012 03:25:00 pm

Sultan Yang Besederhana, Sultan Kebanggaan Rakyat Malaysia.. Allahu Akhbar!!!.. Sharing Is Caring. Abe menantikannya utk menggubal undang2 baru yang letakkan Al Quran undang2 paling TINGGI

*Perkongsian Abe ini hanyalah semata2 untuk diambil ikhtibar pada kita semua, & untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....
Published with Blogger-droid v2.0.6

You Might Also Like

9 comments

  1. Alhamdulillah...
    sejuk mata memandang...

    inilar yg kita nak sebenarnya..

    ReplyDelete
  2. Saya sayang Sultan dan Tok Guru saya :) Daulat Tuanku .

    ReplyDelete
  3. Saya suka tengok keadaan sebegini ...

    ReplyDelete
  4. sy pun ternanti jugak al-quran dgn sunnah di gubal menjedi undang2 malaysia...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/curik-minum-air-teh.html

    ReplyDelete
  5. bila ianya dilaksanakan?
    saya sokong...=)

    ReplyDelete
  6. sultan atau tidak, mati sok, sama je soalannyer..jadi jangan lah berlagak atau sombong jika mempunyai kuasa dan harta..itu cuma pinjaman sahaja.saya suka sultan yang bersederhana..

    ReplyDelete
  7. sering mengikuti cerita beliau..
    Alhamdulilah..
    semoga menjadi cth pada yg lain satu hari nanti
    Insyaallah..

    ReplyDelete
  8. saya merayu agar semua sultan yg ada di malaysia ni contohi al-sultan kelantan. beliau cukup humble n zuhud. kalau sultan2 kat malaysia ni xmampu ikuti kehidupan islamik al-sultan kelantan,mereka ubahlah gaya hidup dari kebaratan tu ke arah ketimuran pun da cukup,sbb anda semua kepala umat islam,jadi cuba contohi islam yg anda dokong itu..insyaallah. ALLAH MAHA KUASA,MAKHLUK XBERKUASA.

    ReplyDelete
  9. Untung orang Kelantan ...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad