Sahabat Que 'Silent Readers'

BICARA RAMADHAN QUE II: Sayang, Janganlah Gesel2... Abang Puasa ni :)

8/04/2012 05:42:00 pm

Sempena Bulan Ramadhan yang penuh Barakah ni, Abe nak berpesan kepada semua & terutama sekali diri Abe sendiri supaya sebaik2nya, jagalah perilaku untuk hindarkan diri dari membuat perkara2 yang boleh membatalkan puasa @pun mengKuruskan pahala puasa ye... 

Bab gambar kat atas tu, biarlah HANYA gambar tu yg bercerita, hehehhehe. Abe tak nak ulas lebih ye, hhehehhe. ok la, sekian dulu dari Abe di hari yang tenang ni, jumpa lagi ye satgi..... Selamat Berpuasa.....

*Perkongsian Abe ini hanyalah semata2 untuk diambil ikhtibar pada kita semua, & untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

You Might Also Like

7 comments

  1. Betul tu. Jangan nak bergesel2 bulan puasa ni macam kucing. Haha.

    Yg penting,jaga hati. Maka,puasa kita pun terjaga. :)

    ReplyDelete
  2. sy tertarik tgk gmbr kucing tu....>__<!!!

    ReplyDelete
  3. hahahha~~ hot nyew tajuk.., ramadhan daw nak abes, same2 la kiter memanfaatkan bulan yg penuh barakah ni ye ye...=)

    ReplyDelete
  4. Hahaha...dasyat nye kucing 2:-D

    ReplyDelete
  5. I'm really enjoying the theme/design of your blog. Do you ever run into any web browser compatibility problems? A couple of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any advice to help fix this issue?
    Look into my site ; Watch Downton Abbey Season 3 Episode 1 Online

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad