Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Inikah Budak Perempuan Yang MENGHINA RASUL, AZAN, ISLAM & MALAYSIA? Siapa Tengku Sophia? Taubatlah...

8/25/2012 12:35:00 am

Nauzubillah...

Adakah ini Tengku Sophia yang sedang heboh diperkatakan dulu? Ini Isu lama dulu, Abe xde niat untuk memfitnah budak perempuan ni. Adakah benar dia ni memang wujud & benar2 menulis di Laman Twitternya @ laman twitternya memang benar2 di hack oleh seseorang? Wallahualam, Abe tak dapat nak pastikan sejauh mana kebenarannya. Kalau benar2 ianya dihack harap 'hacker' tersebut insaflah.. Abe amat kesal dengan tindakan PENULIS yang menghina islam ini. Kalaulah benar PENULIS ini sendiri yang menulis di Twitternya, harap dia INSAF & BERTAUBAT...
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni


You Might Also Like

19 comments

  1. Indonesian, 10 years back. Noob~~

    ReplyDelete
  2. Tahun lepas punya cerita pun nak post lagi ke? Isu lapuk yang entah betul ke tidak. Rajin2 buat research sikit bro. Jangan dok main copy paste jek. Nanti orang lain buat fitnah dengan bro sekali join tolong sebarkan. Kalau benda tak sahih baik tak payah post kat blog la. Mmg betul bro punya posting ni cuma persoalkan betul atau tidak. Tapi macam aku cakap. Kalau 100% pasti dia ni orang nya then baru post. Kalau tak pasti baik tak payah posting benda merepek kat blog. Jadi sampah pulak nanti.

    ReplyDelete
  3. Tq rizal sb sudi singgah ke sini... Abe suka sgt sb ada banyak Variasi komen di sini... Rujuk fikir ayat tulisan Abe kat bawah ni, tujuan Abe tak lain tak bukan, cuma berpesan2 ke arah sesuatu yang lebih baik... Abe cuma semata2 mengajak berhijrah utk perubahan... neway, tq Rizal dari www.takdedomain.com yg mmg xgunakan Anonymous utk komen :)

    'Adakah ini Tengku Sophia yang sedang heboh diperkatakan dulu? Ini Isu lama dulu, Abe xde niat untuk memfitnah budak perempuan ni. Adakah benar dia ni memang wujud & benar2 menulis di Laman Twitternya @ laman twitternya memang benar2 di hack oleh seseorang? Wallahualam, Abe tak dapat nak pastikan sejauh mana kebenarannya. Kalau benar2 ianya dihack harap 'hacker' tersebut insaflah.. Abe amat kesal dengan tindakan PENULIS yang menghina islam ini. Kalaulah benar PENULIS ini sendiri yang menulis di Twitternya, harap dia INSAF & BERTAUBAT...'

    ReplyDelete
  4. tak kira siapa yang tulis tapi ia memang mengundang kemarahan bila membacanya. juga mengundang rasa permusuhan pada penduduk negara jiran. Walaupun mungkin saja ia di palsukan tapi terbetik dalam hati rasa jengkel pada org2 negara jiran secara tidak sengaja.. apatah lagi ia selalu di pos di fb dan blog. sekali impas rasa macam nak percaya saja.. mudah-mudahan org yg menulis ini mendapat balasannya tak kira apa pun pegangan agamanya.

    ReplyDelete
  5. Anda berada dibloglist akak...
    er..mmg biadap budak ni....

    ReplyDelete
  6. apelah pempuan tu... komfim tk leh jadi bini aku... campak jer dlm lobang najis babi... kutooo rsa mby ada tempat yg lagi hina tuk sundal tu...

    hai que u punya link kutooo ada letak dkt entry terbaru kutooo snggah2 lah...

    ReplyDelete
  7. kalau tak nak follow Islam tak yah kutuk, harap muka je lawa...

    ReplyDelete
  8. tq sb Link kan Blog Abe ni :)

    ReplyDelete
  9. apsal orang kat atas tu sentappp...bior ler orang nak post apa pun kan abe...

    ReplyDelete
  10. semoga perempuan tu insaf dan bertaubat sebelum ajal menjemput...hmmmm....

    ReplyDelete
  11. perhatikan pgunaan ayat tu. lebih kepada keindonesiaan tp dia cuba tulis ikut lenggok org malaysia. dia nie pengikut syiah.

    negara pencuri? malaysial? mending? bisa? gue? surga? agak2 pkataan tu sume drpd mana? sudah tentu bukan dr malaysia. gambar pun blum tentu asli, nama pun belum tentu betul. mende2 mcm nie org boleh create akaun palsu guna nama sape2 & gambar sape2.

    ReplyDelete
  12. wor...macam ni pun ader ke...sabar..jangan marah2 semua pengomen..nanti muka cepat reput eik bukan,,kedut..huhhu Hanya Allah sja yang tahu dia betul atau orang lain salah. =)

    ReplyDelete
  13. Manusia tidak akan sedar selagi tidak kena ataupun beri peringatan,sebaliknya allah itu maha adil dan maha mengetahui segalanya.Apa yang dihendak mahupun sesuatu yang betul diubah menjadi keburukkan,Orang yang bersabar dan percaya kepada Allah orang itulah yang dipeliahara dan dijaga.Setiap peringatan itu,bukannya bermaksud untuk menyalahkan sesiapa,bahkan kita harus sentiasa kuat untuk hadapi segala dugaan bukan terus mengalah atau menyalahkan sesiapa.Setiap yang belaku pasti ada hikmahnya....Manusia tetap manusia,mulut dan hati manusia sukar diubah kecuali bisikan syaitan yang terus mencuba untuk menghancurkan umat nabi adam sehingga kiamat.Maka dari situ adanya Baik dan Jahat,jika semua baik maka tiadalah jalan hidup..

    ReplyDelete
  14. betul2..klau betullah budak 'Tengku; tu yg tulis...mmg sedihlah...apa guna pangkat 'Tengku' kalau akhlak x jaga?? Muka sikitnyer perfect..xde cacat cela..xreti nak bersyukur..hina lagi tu..Nauzubillah..harap2 xdelah org buat isu cam budak ni lagi..

    ReplyDelete
  15. Ni Bukan Manusia Ni....Ni Betina Babi...Kalo Aku Dapat Jumpa..mmg aku kerjakan....binatang punya betina

    ReplyDelete
  16. Apesal minah sial...nie bhasa dea campur2...kejap bm pastu bhasa indon..lagi

    ReplyDelete
  17. dia panas dengar azan ke apa? muke je lawa....stok hiburan dunia dia ni...

    ReplyDelete
  18. Nama "tengku", tapi bahasa mix indo dan msia, dari situ je nampak sangat permainan dia.. Dengan sengaja membuat fitnah dan penipuan semata2 nak mengapi2 kan keadaan.. Bila disebar2 kan (blog, atau lain2) menjadi la salah satu jalan untuk dia mengapi2 kan berjalan tanpa bersusah payah.. Tengok komen2 marah2 ni, marah dengan berita ni walaupun ia nya perbuatan palsu sesorang utk membangkitkan rasa2 benci.. Bagi aku kes sebegini bukan dgn cara bergini, yakni terikut ayat nya utk di jadi kan bahan cerita, sebalik nya mengupaskan pertanyaan siapa kah orang yang sebenar sebalik kenyataan itu, kerana ia nya nampak sangat sebuat postings yang dibuat2 individu mahupun berkumpulan utk mengapi kan keadaan dan menimbul kan sifat benci membenci tanpa usul..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad