Sahabat Que 'Silent Readers'

PANAS: Lanyak Anak? Bayi 2 1/2 Tahun ditindih oleh 7 ahli keluarga sehingga Mati...

8/07/2012 11:48:00 am


Kejam! Kejam! Kejam!

Itulah ungkapan pertama yang keluar daripada mulut Abe bila Abe baca Metro pagi ni... Bodoh punya keluarga sampai sanggup buat macam tu kat Bayi kecik 2 setengah tahun yang takBerdosa ni... Grrrrrrrrrr, tak masuk akal betul.. Perbuatan bodoh yang pelik ni kononnya dilakukan untuk menghalau HANTU.. Siap boleh panggil sebagai UPACARA lagi, upacara apa yang sampai tahap sebodoh & sekejam ni... Bayi malang ni, Chuah Wan Xuan dikatakan mengalami sesak nafas selepas ditindih oleh 7 ahli keluarga yang terdiri daripada Ibu, Bapa, Nenek, Ibu & Bapa Saudara, Dua Sepupu dan Seorang Pembantu Rumah... Yang paling dasyat sekali, Ibu Bayi malang ni yang turut sama menindih Bayi malang ni mengandung 3 bulan... BANGANG TUL!!!! Huhuhuhu, kurus pahala puasa Abe tak pasal2.... Zalim, zalim, zalim...

Published with Blogger-droid v2.0.6

You Might Also Like

9 comments

  1. tak leh baca citer macam ni... dada macam nak pecah... sebak dan sesak.... memang tak de otak diorang ni...

    ReplyDelete
  2. keluarga yg bangang....china kan mmg kejam keatas bayi2..budak2..diorg mane ade sikap perikemanusiaan

    ReplyDelete
  3. macam tu pun ada ye nak halau hantu...agaknya deme-deme tu yg naik hantu kot...bodoh tak de akal nak fikir

    ReplyDelete
  4. huhuh..sakit ati nyolahh baca berita pasal baby kena seksa gini..

    ReplyDelete
  5. kejam'y.. 1 keluarga dah gila

    ReplyDelete
  6. Jumpe bomoh giler laa nie..haha

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad