Sahabat Que 'Silent Readers'

INI MANGSA NAFSU BUAS | Korang kenal pemilik wajah ini?

2/09/2013 06:19:00 pm

INI MANGSA NAFSU BUAS | Korang kenal pemilik wajah ini?Dia adalah seorang mahasiwa dalam bidang kedoktoran di India yang berumur 23 tahun dimana dia diperkosa oleh 6 lelaki yang tidak berguna di dalam sebuah bas. Dari apa yang dilaporkan wanita tersebut dirogol dan dimasukkan batang besi untuk merobek alat sulitnya lalu menarik keluar usus wanita itu. Lalu wanita malang tersebut dicampakkan ke tengah jalan ketika bas itu masih berjalan dengan keadaannya yang terlanjang dan luka namun tiada siapa yang menghampiri tubuh itu untuk menutup badannya! Betapa kejamnya manusia tersebut yang selayaknya dipanggil BINATANG !


baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Wanita malang itu koma sejak 16 Disember lalu melepaskan nafas terakhirnya pada 29 Disember setelah bertarung habis habisan untuk hidup! Namun jangan risau ia bukan dari kalangan keluarga kita tetapi cuba anda bayangkan jika itu saudara korang, adik beradik korang mahupun ibu korang, apa perasaan korang agaknya? Walaupun ia berlaku di India namun tidak mustahil ia akan berlaku dinegara kita yang sering disifatkan sebagai negara aman walaupun jenayah berleluasa, walaupun kejadian tembak menembak sering terjadi, rompak, samun, pecah rumah namun langsung tidak menolak kemungkinan ia akan terjadi di negara kita jika masyarakat tidak diterapkan dengan unsur agama dan hukum Islam yang lebih kukuh!



Bagi Abe orang yang melakukan perbuatan kutuk tersebut selayaknya dihukum MATI! Ini adalah pemerkosaan paling kejam!! Apakah dosa wanita itu sehingga ia dilakukan sedemikian rupa?!! Marilah sama –sama kita berdoa agar manusia yang melakukan perbuatan tersebut dapat ditangkap dan dihukum selayaknya walaupun wanita tersebut bukanlah seorang Islam. Namun ia tidak patut diperlakukan sebegitu.

You Might Also Like

8 comments

  1. -_- , kekejaman manusia semakin berleluasa. sesungguhnya kiamat itu semakin dekat .

    ReplyDelete
  2. haish tak tau mana letaknya hati orang ni..

    ReplyDelete
  3. Sangat kejam.sy rasa Digelar BINATANG pun mereka tak layak. sekejam2 makhluk Allah.

    ReplyDelete
  4. hmm comel awek tu, patutlah singa 4ekor tu keronyok sampai mati,pasal jealous tu..pesanan kpd awek muslim..tutuplah aurat! selamat,Allah jaga tau..yakinlah!

    ReplyDelete
  5. hmm comel awek tuh, patutlah singa 4 ekor tu keronyok sampai mati.Pesanan kat awek muslim, tutuplah aurat, tentu selamat cos Allah jaga.kita tolong agama Allah,Allah tolong kita!

    ReplyDelete
  6. Semoga mereka mendapat balasan setimpal dengan perbuatab.....
    Tak tau nak label diorang ni dalam kategori apa....

    ReplyDelete
  7. kelu lidah untuk berkata...betapa kejamnyer sesama manusia...

    ReplyDelete
  8. MURT4DZ4 M0KHT4R9/14/2014 11:28 pm

    HAHAHAHAHA...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad