Sahabat Que 'Silent Readers'

Ayat Penawar Supaya Dapat Menjauhi MAKSIAT | Jauhi MAKSIAT, INGAT ALLAH SWT

2/26/2013 10:04:00 am

Ayat Penawar Supaya Dapat Menjauhi MAKSIAT | Jauhi MAKSIAT, INGAT ALLAH SWT | Abe kongsikan daripada website Darussyifa. Untuk pedoman kita bersama. Tolong HINDARI MAKSIAT Wahai Anak ADAM. Tolong HINDARI MAKSIAT Wahai Anak HAWA, jaga kemaluanmu.

Abe sanggup di HINA, di BENCI dan di KUTUK MANUSIA yang berILMU TAPI JAHIL, mungkin sehingga Abe di SAKITI sekali lagi sebab Abe BERANI MENEGUR dengan menasihati ASALKAN ALLAH SWT tahu NIAT Abe, ALLAH SWT tahu keikhlasan NASIHAT Abe. Manusia YANG BERDOSA yang berMAKSIAT akan TIDAK DAPAT menerima nasihat kerana dirasakannya TINDAKANNYA BETUL. Fikirlah, MUKADIMAH ZINA & seumpamanya ke arah ZINA ITU ADALAH HARAM.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad