Sahabat Que 'Silent Readers'

Pelihara ISTERI & ANAK PEREMPUAN | Dari API NERAKA

2/14/2013 10:51:00 pm

Pelihara ISTERI & ANAK PEREMPUAN | Dari API NERAKA | Sempena 14 Februari ni iaitu Hari Memperingati Kekasih a.k.a Valentine's Day (yang jelas NYATA HARAM dalam ISLAM), Abe nak menyeru dengan berkongsi Petikan Surah dalam Al Quran, untuk renungan bersama. 

"Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani."

(Surah Al-Ahzab:59)

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad