GAMBAR & VIDEO Kekejaman Rejim Syiah Assad Mengebom Stesyen Petrol di Desa Al-Muliha

GAMBAR Dan VIDEO Kekejaman Rejim Syiah Assad Mengebom Stesyen Petrol di Desa Al-MulihaSekali lagi SYIAH melakukan KEKEJAMAN! Video yang Abe amik dari Youtube ni memang sungguh sadis sangat. Sedih betul Abe tengok. Abe sarankan, kalu sesiapa bersedia nak tengok, kena tengok segera segera sebelum youtube 'block' sekali lagi. Di sana, setiap pagi mereka ingin menunjukkan kepada kita betapa kejamnya mereka! Gambar yang ada kat bawah nipun dah sangat sadis utk ditengok, huhuhuuh...




untuk tonton video ni, Klik TAJUK ENTRI ni

Al-Muliha adalah pekan kecil dengan hanya 1 buah pam minyak. Syiah telah menghalang trak minyak ke desa ini lebih dari satu bulan. Kemarin mereka melepaskan beberapa trak tangki ke Stesen Minyak ini. Ketika orang ramai berkumpul untuk membeli minyak, rezim Syiah mengebom mereka hingga mengorbankan sebahagian besar penduduk desa ini. Innalillah...






Pernahkah korang semua melihat kebencian kaum Sunni sama seperti kebencian orang-orang Syiah? Yang membuat hati sedih bukanlah terbakarnya stesen minyak ni. Tapi yang terbakar, yang terluka, dan yang kehilangan tangan atau anggota tubuhnya itu adalah saudara-saudara kita semua!! Zalimnya Syiah... Dan yang lebih menyedihkan lagi adalah,



"Mengapa masih ada ummat Islam yang melihat semua ini namun masih saja menganggap SYIAH/IRAN adalah SAUDARA!"

Jika korang membenci SYIAH/IRAN, sebarkan kejahatan-kejahatan mereka dan tunjukkan kepada DUNIA. Jihad kecil yang mampu kita lakukan adalah menyebarkan kebenaran yang sedang berlaku disana.

SEBARKAN!!! Sahut CABARAN Abe ni (NIATKAN 'LIKE ENTRI' ini untuk MENYEBARKAN bukan MENYETUJUI KEBIADABAN SYIAH)

4 comments:

{ cik kaki ketawe } at: 2/03/2013 12:34 pm said...

kasihan puak sunni...syiria ni bergolak sebab bergaduh sesama sendiri...akibatnya banyak nyawa yang tak berdosa terkorban... kalau ada yg cakap syiah ni saudara memang buta kut...dalam Islam tak ada membenarkan kita berbunuh-bunuhan sesama sendiri...nauzubillah....

{ luqman zakaria } at: 2/03/2013 2:24 pm said...

blog nih luqman dah letak dlam bloglist "baju melayu"...nnti check la..huhuh

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 2/03/2013 5:01 pm said...

good sharing.... huuuuu

{ AyueJean AJ } at: 2/03/2013 9:25 pm said...

Takut sangat tengok benda2 macam ni...

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine