TUAN GURU DATO' NIK ABDUL AZIZ NIK MAT Mengimamkan Solat Jenazah ARWAH ZAIDI BULUH PERINDU | THIS IS TOK GURU, THIS IS KELANTAN !!

TUAN GURU DATO' NIK ABDUL AZIZ NIK MAT Mengimamkan Solat Jenazah ARWAH ZAIDI BULUH PERINDU | THIS IS TOK GURU, THIS IS KELANTAN !! | TGNA mengimamkan solat jenazah arwah Zaidi Mohamad @ Zaidi Buluh Perindu, antara pendikir terkenal di Kelantan yang meninggal pagi tadi. Arwah Zaidi Buluh Perindu dikatakan meninggal dunia akibat serangan jantung. Innalillah. Foto oleh Rizal Tahir.

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Takziah kepada keluarga pendikir tersohor Kelantan, Zaidi Buluh Perindu. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


10 comments:

Anonymous at: 2/28/2013 10:58 pm said...

Kesihan Zaidi...
Orang yang beliau kutuk selama inilah yang menyembayangkan mayat nya......
Pengajaran untuk semua.

Anonymous at: 2/28/2013 11:54 pm said...

Dikatakan mati tengah menyanyi lagu menghina kerajaan kelantan tapi MB kelantan yang mengimamkan solat jenazahnya,satu tamparan yang hebat untuk umno kelantan.

Anonymous at: 3/06/2013 8:10 am said...

kau yg mengaibkan arwah yg dah mati dgn menyiarkan artikel dan gambar kemudian komen plak apa yg berlaku di dunia.kau sedar tak nik ajis tu pun byk dosa kat rakyat kelantan?

{ Que Achmad } at: 3/06/2013 9:28 am said...

Entri yg Abe tulis ni xde pun berkaitan untuk mengaibkan sesiapa. Jgn salah faham

Anonymous at: 3/19/2013 7:31 pm said...

Dosa macam mana tu? Dosa sbb tegakkan syiar Islam.. tutup pusat judi.. tutup kelab malam.. ke???

Anonymous at: 3/21/2013 11:15 pm said...

Org xfhm ugama mmg mcm tu..tgkkan syiar islam dikatakan dosa..kesian..

Anonymous at: 3/28/2013 9:28 pm said...

Inalillahiwainalilahirojiuun....,esok-esok kita mati jugak,tapi...kesudahannya macam mane?!.

{ Lily } at: 5/01/2013 8:09 am said...

Ape dosa nik aziz yg dia tahu tu
.cer habaq mai..

{ ucr } at: 1/09/2014 1:57 pm said...

Kawe sokong demo boh

{ ucr } at: 1/09/2014 1:58 pm said...

Kawe sokong demo boh

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine