Sahabat Que 'Silent Readers'

TUAN GURU DATO' NIK ABDUL AZIZ NIK MAT Mengimamkan Solat Jenazah ARWAH ZAIDI BULUH PERINDU | THIS IS TOK GURU, THIS IS KELANTAN !!

3/01/2013 07:41:00 am

TUAN GURU DATO' NIK ABDUL AZIZ NIK MAT Mengimamkan Solat Jenazah ARWAH ZAIDI BULUH PERINDU | THIS IS TOK GURU, THIS IS KELANTAN !! | TGNA mengimamkan solat jenazah arwah Zaidi Mohamad @ Zaidi Buluh Perindu, antara pendikir terkenal di Kelantan yang meninggal pagi tadi. Arwah Zaidi Buluh Perindu dikatakan meninggal dunia akibat serangan jantung. Innalillah. Foto oleh Rizal Tahir.

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Takziah kepada keluarga pendikir tersohor Kelantan, Zaidi Buluh Perindu. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


You Might Also Like

10 comments

  1. Kesihan Zaidi...
    Orang yang beliau kutuk selama inilah yang menyembayangkan mayat nya......
    Pengajaran untuk semua.

    ReplyDelete
  2. Dikatakan mati tengah menyanyi lagu menghina kerajaan kelantan tapi MB kelantan yang mengimamkan solat jenazahnya,satu tamparan yang hebat untuk umno kelantan.

    ReplyDelete
  3. kau yg mengaibkan arwah yg dah mati dgn menyiarkan artikel dan gambar kemudian komen plak apa yg berlaku di dunia.kau sedar tak nik ajis tu pun byk dosa kat rakyat kelantan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosa macam mana tu? Dosa sbb tegakkan syiar Islam.. tutup pusat judi.. tutup kelab malam.. ke???

      Delete
    2. Kawe sokong demo boh

      Delete
    3. Kawe sokong demo boh

      Delete
  4. Entri yg Abe tulis ni xde pun berkaitan untuk mengaibkan sesiapa. Jgn salah faham

    ReplyDelete
  5. Org xfhm ugama mmg mcm tu..tgkkan syiar islam dikatakan dosa..kesian..

    ReplyDelete
  6. Inalillahiwainalilahirojiuun....,esok-esok kita mati jugak,tapi...kesudahannya macam mane?!.

    ReplyDelete
  7. Ape dosa nik aziz yg dia tahu tu
    .cer habaq mai..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad