Sahabat Que 'Silent Readers'

LAHAD DATU TERKINI | Sultan Jamalul Kiram III Arah TENTERANYA Lancar PERANG GERILA Terhadap MALAYSIA

3/20/2013 09:45:00 pm

LAHAD DATU TERKINI | Sultan Jamalul Kiram III Arah TENTERANYA Lancar PERANG GERILA Terhadap MALAYSIA | Sultan Jamalul Kiram III telah mengarahkan pengikut-pengikutnya yang ketika kini berada Di Lahad Datu untuk Memerangi kembali pasukan keselamatan Malaysia.

Sultan Jamalul Kiram III dan Isterinya

Dia yang sebelum ini menyuruh malaysia supaya menurut genjatan senjata telah menarik kembali kenyataannya lalu menegaskan kepada pengikut sulu disana kembali meneruskan Perang Gerila.

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

"Mereka sudah di tanah air mereka jadi mengapa kembali?" Jamalul kepada pemberita di kediamannya di Kuala Lumpur City di Manila.

Abraham Idjirani, jurucakap kesultanan, berkata perjuangan di Sabah akan terus.

Beliau berkata perintah gencatan senjata unilateral yang dikeluarkan oleh kesultanan telah ditarik balik dan tentera sultan telah diarahkan untuk menjalankan "memukul dan menjalankan" operasi terhadap rakyat Malaysia. Malaysianinsider

You Might Also Like

4 comments

  1. it seems that they will never set back... betul2 nekad ni...

    ReplyDelete
  2. Ingat mati untuk kusyuk solat - mybabah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam..
    ape masalah dia nih?
    atas dasar apa?
    berperikemanusian ke x nai..aish2..

    ReplyDelete
  4. Kiram ne,buat operasi ne duit sikit ke!,ini mesti ada orang sponser,siasat!siasat...um.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad