Sahabat Que 'Silent Readers'

LAHAD DATU TERKINI | Penceroboh Di Lahad Datu Terpaksa Keluar Untuk Minta Air Kepada Penduduk Kerana Kehausan

3/20/2013 12:27:00 pm

LAHAD DATU TERKINI | Penceroboh Di Lahad Datu Terpaksa Keluar Untuk Minta Air Kepada Penduduk Kerana Kehausan | Penganas Sulu di Lahad Datu semakin tertekan apabila mereka semakin kekurangan sumber makanan dan minuman. Memang mereka biasa hidup di hutan tapi sampai bila mereka mampu meminum air yang tidak bersih.

Kerana kekurangan Air bersih, Segelintir mereka keluar dari tempat persembunyian mencari penduduk kampung untuk mendapatkan air.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Dalam laporan akbar, seorang wanita muda berumur 25 tahun mengatakan bahawa pada hari dia berkerja mengutip buah kelapa sawit di Felda Sahabat, buah kelapa sawit dilempar dua kali sebelum kedatangan penganas Sulu seramai tiga orang.

“Seorang daripada mereka berkata kepada saya, jangan takut...saya cuma jalan-jalan cari air,” katanya. Hmetro

You Might Also Like

3 comments

  1. Dah jadi cacing kepanasan lah tu....
    Semoga cepatlah hal ni selesai...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah...selamatkanlah semua wira2 Kami di lahad datu.... Dan seluruh umat di sabah dari segala musibah. Permudahkanlah segalanya bg mereka,.. Amin

    ReplyDelete
  3. Engkau tu tak lama lagi kena makan dengan cacin.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad