TERKINI DI LAHAD DATU | Gambar 13 Mayat Dan Kubur Penceroboh Di Dedahkan

TERKINI DI LAHAD DATU | Gambar 13 Mayat Dan Kubur Penceroboh Di Dedahkan | Setelah ramai yang mendesak pihak berkuasa mendedahkan gambar mayat-mayat pihak penceroboh kesultanan sulu, akhirnya petang tadi pihak berkuasa tampil di media dengan dibawa bersama gambar mayat penceroboh. Sumber ini Abe ambil daripada Fuh.My. Credit kpd Fuh.My.




Datuk Seri Hishamudin dan Zaid Hamidi mendedahkan bahawa 13 Mayat Penceroboh ditemui pada petang tadi manakala CID dan Forensik pula telah menemui kubur 7 penceroboh yang maut.
baca lagi & lagi gambar, KLIK TAJUK ENTRI ni

Dalam pada itu, pasukan Forensik diserang oleh kumpulan penceroboh kesultanan sulu ketika membuat pemeriksaan dan pengesahan kubur dan mayat penceroboh kira-kira jam 1.45 petang namun tiada kemalangan jiwa dilaporkan berlaku Ops Daulat Hari Kedua tersebut.



Anggota keselamatan menemui sejumlah senjata yang digunakan oleh penceroboh di Lahad Datu. Kedua-dua Menteri Menekankan bahawa orang ramai perlu yakin dan mempercayai kemampuan anggota keselamatan dari PDRM dan ATM.

kes pencerobhan kesultanan sulu di lahad datu
Sejumlah senjata yang ditemui
Mereka berkata lagi, pengamal media sosial khususnya perlu lebih bertanggungjawab dan menghormati anggota keselamatan serta keluarga-keluarga wira yang terkorban.

Laporan akhbar tempatan hari ini mendakwa seramai 30 orang penceroboh Sulu terbunuh dalam serangan besar-besaran melalui Ops Sulu, yang kemudiannya dinamakan Ops Daulat, di pantai timur Sabah semalam.


“Jumlah tersebut menjadikan keseluruhan pengganas Sulu yang berjaya ditumpaskan ATM dan PDRM sehingga kini ialah 49 orang, manakala di pihak anggota keselamatan negara tiada sebarang kecederaan mahupun kemalangan jiwa berlaku dalam operasi itu,” laporan dipetik dari Utusan Malaysia.


 Lagi Berita Kes Pencerobohan Di Lahad Datu

10 comments:

Anonymous at: 3/06/2013 10:13 pm said...

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/578638_531693560216846_1748913177_n.png

geng pelipin kata tu bukan orang kiram, tu komando malaysia...
ade ke komando perut boroi? :P

{ Katak Comel } at: 3/07/2013 12:44 am said...

pergh..asal hitam mayat 2???

{ AyueJean AJ } at: 3/07/2013 11:15 am said...

Semoga Allah swt melindungi para pejuang kita.....
Mayat2 tu dah mula nak reput...
Ngeri AJ tengok....

Anonymous at: 3/07/2013 3:58 pm said...

bukan perut boroi,perut dah kembong chor..hahaha..korang semua kena tipu je! cuba tengok betul betul uniform 2,uniform komando malaysia ke uniform celoreng sulu??

{ malaysia ku } at: 3/07/2013 11:16 pm said...

Setan abdul kiram punya lanun lah 2

Anonymous at: 3/08/2013 9:28 am said...

Bodoh punya orang. ..bengong...nk politikan lg...

Anonymous at: 3/08/2013 9:30 am said...

Bodoh punya orang...bengong!!..nk di politikan lg..

Anonymous at: 3/08/2013 9:31 am said...

Bodoh punya orang...bengong..nk di politik kan lg...

Anonymous at: 3/13/2013 6:36 pm said...

Anonymous at: 3/07/2013 3:58 pm said...

ko nk cakap owg laen bodo ke ko yg bodo....x nk ckp banyak pegi chechk balik mcm mne uniform vat69 pdrm,cam mn uniform pengganas sulu....ko bru kne momok ngan cerite yg mti 2 kmndo pdrm ko dh ye kan....ko ni pndai menulis dari buah mulut bkn dari fakta...stop la jd plagiat,wat la research sndri....jgn cpt terpedaya la...

Anonymous at: 3/13/2013 7:58 pm said...

i have no comment...all i can say ; angkara siapa ka yang memyebapkan semua ini terjadi//dialah yanng harus mati ... dan dia lah yang bodoh..

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine