Sahabat Que 'Silent Readers'

LAHAD DATU TERKINI | Ustaz Azhar Jawab Kes Individu Hina Anggota Keselamatan Negara Di Lahad Datu

3/25/2013 07:43:00 am

LAHAD DATU TERKINI | Ustaz Azhar Jawab Kes Individu Hina Anggota Keselamatan Negara Di Lahad Datu | Pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus memberi respon berkenaan isu sesetengah individu yang menghina anggota keselamatan negara yang berjuang di Lahad Datu untuk mempertahankan Sabah daripada ancaman pengganas Sulu.
Ustaz Azhar Idrus

Beliau menyatakan demikian ketika ditanya oleh pengikut laman Facebook beliau yang bertanya berkenaan hukum individu yang tidak bertanggungjawab menghina anggota keselamatan negara di Lahad Datu 
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Beliau juga menukilkan sebuah Hadis yang lebih kurang maknanya:-

"Antara mata yang tidak akan masuk neraka ialah mata orang-orang yg berjaga(tidak tidur) di sempadan atau di medan kerana mengawal atau menjaga keselamtan negara".


You Might Also Like

2 comments

  1. Ustaz,macam mane ustaz boleh panggil diaorang penganas sedangkan dia orang ada i/c,apa pulak anggota ni selamatkan kalau budak kecik diaorang tembak.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad