Sahabat Que 'Silent Readers'

Siapa Kata REZEKI tu KERAJAAN BAGI? | REZEKI Tu ALLAH SWT Yang Tentukan

3/02/2013 12:30:00 am

Siapa Kata REZEKI tu KERAJAAN BAGI? | REZEKI Tu ALLAH SWT Yang Tentukan | Awal2 pagi lagi Abe dah agak HOT jugaklah bila Abe terpandang 'benda Allah' yang kat bawah ni. Pada fikiran Abe yang amat kurang ILMU ni, memang TAK HARUS la kalau betul pun 'manusia' yang berAKAL ni keluarkan 'statement' seJAHIL ini... Astagfirullahaladzim


Siapa kata rezeki itu Kerajaan yang bagi? Rezeki itu Allah s.w.t yang tentukan. Sekian. Apa-apapun, dilarang menggunakan kata-kata kesat terhadap 'beliau'.


Foto ihsan Jkkk Fan Club

You Might Also Like

9 comments

  1. pemikiran yang sangat sempit..betul tu Allah lah pemberi rezeki..

    ReplyDelete
  2. sesat apa....
    Rezeki tu dari Allah swt...

    ReplyDelete
  3. Yes yes yes....

    ReplyDelete
  4. Rezeki dari Allah. Tapi Allah salurkan dari kerajaan. Jangan suka menghentam. Kita tidak patut gaduh gaduh. Menghormati pemimpin itu perintah Allah. Kecuali pemimpin yg ternyata sesatnya. Wallahu alam.

    ReplyDelete
  5. Kiranya nabi Allah Musa juga kurang ajarlah ye sebab dia melawan dan berusaha menjatuhkan kerajaan Firaun,ayah angkat dia sendiri yang sara hidup dia sejak dari kecil.hehe..

    ReplyDelete
  6. Kesian kat dia yg xfaham konsep. Makna kerajaan tu apa sebenarnya.

    Cubalah berfikiran terbuka. Jangan jumud minda. Andai Pakatan Rakyat pula memerintah, adakah semua kakitangan kerajaan akan diberhentikan? Perlantikan baru perlu dibuat?

    Bukan UMNO yang bayar gaji tapi semuanya diperolehi dari duit rakyat.

    Anggota kerajaan bukan pecacai BN tapi menjadi mata-mata bagi rakyat.Bila anggota kerajaan semua sudah dikelabukan mata dan dijumudkan minda, sampai masa kita tukar cermin mata baru.

    ReplyDelete
  7. Firaun itu sesatnya nyata. Fikir betul2 sebelum bercakap. Jangan guna emosi. Fikir guna akal yang waras, jadikan quran sunnah sbagai panduan. Malaysia sudah aman, usah kamu hiruk pikukkan keadaan. Wassalam. Moga Allah bagi hidayah bagi mereka yg anti kerajaan. Amin. Plkn benar2 membuka minda anak2 muda untuk menyayangi negara. Teruskan. Kekalkan keamanan negara kami ya Allah. Amin.

    ReplyDelete
  8. sememang penganasni mempunyai ilmu kebal seperti nenek moyang keturunan bugis mempunyai ilmu yang luar biasa ada yg pandai hilang ada yg kebal tapi bukan bermaksud kebal tak tembus badan,sebenarnya peluru tu melencong keatas kebawah dan sebagainya. tapi kebanyakan org kata kebal. tapi kalau sudah d salah gunakan ilmu itu akan makan diri sendiri. ilmu itu d gunakan dalam keadaan terpaksa baru boleh menjadi tetapi penganas ni sudah melangar pantang larang mencetuskan peperangan sesama islam dan menyiksah mayat islam membuang organ seseorg itu bukankah itu murkah allah balas apatah lagi dengan sembahyang hajat dan doa dari semua rakyat malaysia dimakbulkan oleh allah swt walaupun seseorang itu menggunakan ilmu kebal akan di tembusi peluru melalui doa dan sembahyang hajat.lagipun kita di jalan yang benar bukan kita yg memulakan tembakan tentera sulu yg memulakan. melalui doa dan sembahyang hajat tentera malaysia semakin berani dan terus mara memperjuangkan tanah air yg tercinta berkat doa rakyat malaysia. terima kasih kerana mendoakan anggota keselamatan kita . amin..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad