Sahabat Que 'Silent Readers'

AISKRIM GORENG | MESTI CUBA

3/31/2013 01:42:00 pm

AISKRIM GORENG | MESTI CUBA | Abe nak kongsi sikit bagaimana nak buat "Ais Krim Goreng ". Sedap woooo, sungguh. Abe dah buat dah. Cubalah, mesti korang semua akan setuju dengan apa yang Abe gitau tadi. Kalu nak lagi sedap, sebelum goreng, celup telur dulu. lagi lagi lagi la sedapppppp...


P/S : Yang dalam plastik tu sebenarnya untuk masukkan dalam peti ais. Bukan digoreng sekali. Dan masa digoreng tu jangan lama-lama. Nanti cair pulak ais dalam tu. Silakan Tag/Share..

You Might Also Like

4 comments

  1. haha..tak cair ke?...,,tp nak try dulu buat oreo milk shake..hehe

    ReplyDelete
  2. dah pernah buat dah... best2... setiap kali balik kampung mesti adik suruh buat...

    ReplyDelete
  3. Tak penah cuba lagi Abe....
    Tapi nanti AJ nak cuba.....
    Kalau tabur sikit bread crump atas dia mesti lagi crunchy..

    ReplyDelete
  4. mmg suka gak buat nak2 lg ms musim pns ni,ms nilah anak2 berebut nk cuba hslkan aiskrim grg sdri.baik buat sdri dpd beli yg dh siap satu paket cuma ada 4 biji je,kdg2 cecah rm7.00 :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad