Sahabat Que 'Silent Readers'

PERMULAAN Mesej & Whatsapp MENUJU ZINA | WAJIB BACA !!!

9/24/2013 01:05:00 am

PERMULAAN Mesej & Whatsapp MENUJU ZINA | WAJIB BACA !!! | Bukti cinta bukanlah menyerahkan segala jiwa dan raga kepada lelaki. Tapi sebaliknya bukti cinta adalah menjadi isteri yang baik kepada suami kelak. Begitu jugak lelaki, bukti cinta itu dengan melamar dan menikahi gadis yg korang cinta tu :) 


Ingat2, bukan kerana hanya nafsu perlu di kawal. Malah amalan dan ingt pada ALLAH SWT juga amat penting untuk menghalang diri kita utk melakukan zina kerana tanpa amalan kita mudah akur pada hasutan syaitan. Semoga kita xkan pernah lupa pada maha pencipta kita.
baca lagi &WAJIB TONTON video ni, klik TAJUK ENTRI ni

Kenapa kita tak pernah sedar dengan semua perkara ini. Kadang kita nampak perkara itu mudah dan remeh tetapi sebenarnya besar maknanya. Harap dari segala sumber yang di paparkan ini kita lebih berhati-hati. Amin semoga di lindungi ALLAH sentiasa.


Perempuan-perempuan, Tengoklah ayat-ayat lelaki yang manis akhirnya membuat awak frust menonggeng. Ambik iktibar!!

Oleh itu xkiralah wanita tu solehah atau2 wanita biasa2 saja, dia perlu mencari bakal suami yang soleh dan berahlak baik, lelaki yang x jaga akhlak jangan pilih, Ingat suami yang akan mendidik dan menjaga isteri, bukan isteri memimpin suami.

You Might Also Like

6 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad