Que Achmad Bakal Jadi BAPA? | Allhamdulillah, Rezeki Dari ALLAH SWT

Que Achmad Bakal Jadi BAPA? | Allhamdulillah, Rezeki Dari ALLAH SWT | Syukur tak terkata bila Isteri Tersayang Abe bagitahu pasal berita gembira ni... Yer lah impian seorang suami memang tak lain tak bukan, berkeinginan untuk menjadi BAPA.


Dengan izin Allah SWT, insyaAllah awal bulan Mei 2014, Abe akan ada pengalaman tu... Dup dap dup dap, xsabar dah rasanya... Korang tahu tak, Allah SWT Maha Kaya telah berikan Abe rezeki yang berganda-ganda tahun ni. Abe redho sangat, Alhamdulillah... Moga segala urusan kami selepas ini akan lebih dipermudahkan lagi...
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Semua ni sememangnya kurniaan ALLAH SWT pada HambaNya yang bersabar... Alhamdulillah, dengan berkat sabar & tak putus asa jugaklah, Kami dapat BERITA GEMBIRA ni... Dan insyaAllah, walaupun dugaan masih Kami terima bertalu-lalu akibat dengki khianat dan kezaliman segelintir manusia, Kami sekeluarga akan berikhtiar untuk terus berjuang tanpa putus asa.

Ya Allah, ampunilah dosa hambaMu itu dan berikanlah sinar hidayah padanya agar dia dapat menyedari kesilapannya cepat... Cukuplah menzalimi sesama manusia... Amin

Published with Blogger-droid v2.0.10

Artikel Menarik Lainnya



6 comments:

rinduan citarasa said...

syukur.
tahniahhh

saing nanti umur ngan adik si Qhaliff

Ayu azmir said...

Tahniah... tumpang gembira bila ade kawan yang da pregnent... and nak tumpang berkat... moga2 diri ini pun berjangkit lagi sekali.... insyaallah. .. ape pun take care wife baik2 tau...

Yan Ty said...

Again n again , tahniah papa to be!

careno said...

Tahniah abe... ingt ehh... jg memolek baby dlm perut tu... istree peknen ni tok laki kena byk pantang skit... hehehe..

bee said...

wah... tahniah... :)

||aLeaSaRa|| said...

alhamdulillah wah tahniah tau!!!ingatkan kat dunia realiti je ada tempias2 kawan mengandung.kat blog pun sama he3.adik qhaliff jadi genglah nanti ye.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts