Sahabat Que 'Silent Readers'

Solat Berjemaah Semasa KONSERT ROCK | Indahnya ISLAM

9/19/2013 11:12:00 pm

Solat Berjemaah Semasa KONSERT ROCK | Indahnya ISLAM | Terkesima kejap melihat gambar ni, penonton dan kumpulan heavy Metal berhenti solat berjemaah setelah masuk waktu Isyak semasa konsert. Peh, Konsert Ramli Sarip dan kumpulan nasyid pun tak buat begini.

Photobucket

Kejadian ini berlaku di Indonesia semasa konsert/gig dari tiga kumpulan heavy metal yang bergabung.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Ini bermakna dalam konsert tersebut, penonton yang hadir mesti menutup aurat, tak boleh pakai seluar jeans koyak lutut dan londeh. Mungkin juga tiada percampuran bebas lelaki dan wanita dalam konsert tersebut. 

Ini baru dikatakan ‘Rock-rock juga, solat jangan dilupa’. Orang kita kalau tengok konsert,tengok bola ramai yang tinggal sembahyang maghrib kerana nak mengejarkan tempat duduk yang cantek.
Ini kumpulan heavy metal yang menjayakan konsert tersebut, nampak ganaskan?

heavy metal rock
heavy metal rockheavy metal rock 
sumber:  http://www.isuhangat.net/v1/2010/10/19/solat-berjemaah-semasa-konsert-rock/

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad