Sahabat Que 'Silent Readers'

PELAKON Nabila Huda Dan Anak KEMALANGAN | Bekas Suami MENGAMUK Di TWITTER

9/09/2013 07:46:00 am

[GAMBAR] PELAKON Nabila Huda Dan Anak KEMALANGAN | Bekas Suami MENGAMUK Di TWITTER | Nabila Huda & anaknya, Keisha di’laporkan telah mengalami satu kemalangan lewat petang tadi di Lebuhraya Pantai Timur (LPT) Karak ketika pulang ke Kuala Lumpur dari menjayakan sebuah program anjuran Astro di Kuantan, Pahang.


Kedua dua mereka di’fahamkan menaiki sebuah kenderaan pacuan empat roda (4WD) bersama seorang pemandu lain & kenderaan itu telah terbalik akibat kemalangan tersebut.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Pelakon Syazwan Zulkifly yang turut serta dalam program di Kuantan itu mengirimkan sekeping gambar menunjukkan kenderaan yang di’naiki Nabila Huda & Keisha dalam keadaan terbalik.

#01 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA

Khabar angin awal yang bertebaran mengatakan Keisha telah tercampak keluar dari kenderaan ketika kejadian malang ini berlaku & ayahnya menerusi status di Twitter menafikan perkara itu dan berkata Nabila Huda memaklumkan Keisha berada dalam kereta sepanjang kejadian.
#02 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA

Dalam salah satu status Twitter bekas suami Nabila Huda itu juga ada mengatakan yang Keisha mengalami patah tangan akibat kemalangan itu namun tiada berita tentang kecederaan yang d’alami oleh Nabila Huda — namun kedua dua mereka dilaporkan selamat.

#03 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA

Gambar di’atas yang dikongsikan Zaidy Zailani menerusi Instagram beliau menunjukkan sebelah tangan Keisha yang berbalut dan kini menerima rawatan di hospital.
#05 Nabila Huda Dan Anak Terlibat Kemalangan, Bekas Suami Lepas Geram Di Twitter - ROTIKAYA
Menerusi beberapa status Zaidy Zailani menerusi laman Twitter, beliau nampaknya tidak dapat menahan geram apabila mengetahui anak kesayangan’nya terlibat dengan kemalangan dan turut menulis beberapa ayat pesanan buat bekas isterinya, Nabila Huda.

You Might Also Like

2 comments

  1. kesian keisha mesti trauma, yelah tapi malang tak berbau kan, benda nak jadi nak buat macam mana... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Janji Nurul Huda dan anaknya selamat....
    Ini semua kerja Allah...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad