Hargailah SESEORANG | Sebelum KEHILANGANNYA

Hargailah SESEORANG | Sebelum KEHILANGANNYA | Hargai seseorang yang ambil berat kat kita, cintai dia seadanya.. kerana bila dia dah tiada menyesal pun dah tak berguna


Lelaki: awak.. dah bangun?
Gadis: (ignore) 
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Lelaki: awak.. jangan lupa sarapan yer..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..saya nak pergi kerja ni.....
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, saya dah balik..penat nak tidur jap..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak buat apa tu awak? jaga diri yer..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, walaupun awak diam, saya tetap kan selalu sms awak..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak.. saya rindu awak..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..saya betul rindu awak
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, tengah buat ape tu? jangan lupa makan taw!
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..saya sakit..sakit rindu..hehe..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak, hari ni saya ada hal skt, nak g hospital..
Gadis: awak sakit ape?

Lelaki: eh eh..awak..saya tak sakit..saya saja jer..hehe, rindu sms dari awak..
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..merajuk lagi yer?
Gadis: (ignore)

Lelaki: awak..kalau esok saya dah takde, maafkan segala kesalahan saya pada awak taw. saya pun maafkan kesalahan awak juga.. saya harap awak pandai jaga diri..
Gadis: (ignore)

Selepas sms terakhir itu, si gadis tidak lagi menerima sms dari kekasihnya itu.. kerana merasa bersalah si gadis pun sms kekasihnya itu..

Gadis: yer..awak jangan risau kan saya, tahu lah saya jaga diri..awak tengah buat ape tu? tibe2..
[Adek] kepada lelaki: Abang saya dah meninggal..jangan sms kat NO ni lagi.

# Hargai seseorang yang ambil berat kat kita, cintai dia seadanya.. kerana bila dia dah tiada menyesal pun dah tak berguna

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

baby comel said...

telan air liur baca, rasa sayu pulak..

Yan Ty said...

Uwaaargghhh , andai ada yg mghargai...

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts