Sahabat Que 'Silent Readers'

Isi Kandungan LAPORAN POLIS Bini (ISTERI) Matyo [Norshahrul Idlan Talaha] | Baca Dan Nilaikan SENDIRI

9/30/2013 07:10:00 am

Isi Kandungan LAPORAN POLIS Bini (ISTERI) Matyo [Norshahrul Idlan Talaha] | Baca Dan Nilaikan SENDIRI | Isi kandungan laporan polis isteri Matyo - Jika video isteri Matyo hanya mula tersebar empat hari lalu, laporan polis yang dibuat oleh Siti Aisya Adam pula dibuat lebih awal daripada masa itu.
Yang menariknya, terdapat percanggahan ketara antara agenda dalam video berkenaan dengan isi kandungan laporan polis itu.
baca lagi & tonton VIDEO, klik TAJUK ENTRI ni
"PADA 12/09/13 JAM LEBIH KURANG 1150HRS SEMASA SAYA BERADA DI KAWASAN AIRPORT SUBANG BERSAMA SUAMI SAYA, KAMI MERANCANG DAN BERBINCANG DI DALAM KERETA UNTUK MEMBELI TIKET KAPAL TERBANG DI TERMINAL 3 SKYPARK. SEMASA SAYA MEMBERHENTIKAN KERETA SAYA WVQ 9090 JENIS MINI COOPER BERHADAPAN DENGAN PINTU MASUK TERMINAL 3, TIBA TIBA SEORANG SEKURITI SKYPARK BERNAMA (AZMAN) DATANG KE ARAH KERETA SAYA DAN MENYURUH SAYA MENGALIHKAN KERETA SAYA. LALU SAYA MEMINTA UNTUK BERHENTI SEKETIKA. SELEPAS DUA MINIT SEKURITI ITU DATANG DAN MENGELUARKAN KATA-KATA KESAT TERHADAP SAYA, SEPERTI PEREMPUAN BODOH, SIAL, BANGANG, PEREMPUAN GILA DAN BANYAK LAGI. SEMASA KEJADIAN TERSEBUT SEKURITI ITU CUBA MENYERANG SAYA BEBERAPA KALI WALAUPUN SUAMI SAYA ADA DI SITU, SAYA TERASA AMAT MALU DI PERLAKUKAN SEBEGITU SEBAGAI WANITA. SAYA JUGA ADA MERAKAM KEJADIAN TERSEBUT. SAYA DATANG KE BALAI POLIS UNTUK BUAT LAPORAN UNTUK TINDAKAN PIHAK POLIS. SEKIAN LAPORAN SAYA."

Adakah laporan polis yang dibuat isteri Matyo hanya palsu semata-mata? Jika tidak, kenapa jauh sangat menyimpang daripada isi kandungan dalam video rakaman asal? Pelik bin Ajaib. Ataukah video tersebut yang direka-reka untuk menjahanamkan pengawal keselamatan !!!
Ni pulak video yang JUGA DIRAKAM oleh BINI MATYO... Korang nilaikanlah sendiri...
sumber: http://2ndchan.blogspot.com/2013/09/isi-kandungan-laporan-polis-isteri-matyo.html

You Might Also Like

17 comments

  1. Hanya mereka dan Allah sahaja tahu kebenarannya ...

    ReplyDelete
  2. BARU JADI BINI PENJAGA GOL MALAYSIA DAH KURANG AJAR KALAU JADI PENJAGA GOL TENTU JADI SAMSENG BUNUH ORANG.

    ReplyDelete
  3. Silap tu..bukan penjaga gol..tapi pemain..

    ReplyDelete
  4. bkn isteri penjaga gol da isteri penyerang kebangsaan yg perasaan bgus.

    ReplyDelete
  5. bkn isteri penjaga gol da isteri penyerang kebangsaan yg perasaan bgus.

    ReplyDelete
  6. hahahaha..
    like she said..
    saya x bodoh,saya tak bodoh..
    at the last the words come back to her haha..
    buka aib orang sekarang aib sendiri yg terbukak..
    belum allah bukakkan aib yg lain lagi..
    pengajaran buat semua orang2 kaya yg bodoh sombong

    ReplyDelete
  7. kau jangan nak menipulah betina sial,CCTV tu dah cukup untuk menyatakan kebenaran. Manakala Allah yang maha mengetahui tidak akan membiarkan hamba2nya yang teranianya dipermain2kan.kau buatlah macam mana pun,kau rancanglah macam mana pun keaiban kau telah terburai bersama2 dengan kebodohan kau,PADAN MUKA KAU BETINA LONGKANG,ada hati nak bawak pi mahkamah lak tuuuu.

    ReplyDelete
  8. Ish.. pelik tu... report polis yg bertujuan menyelamatkan diri dan menyalahkan org lain

    ReplyDelete
  9. Dia belajar dari Rais Yatim tu.... Ade ker dia kata "lepas 2 min ...." Padahal cctv menunjukkan hampir 20 min.... hi labu labu - ko pun bukan bodoh kan

    ReplyDelete
  10. Budak ni sekolah sampai tingkatan brp nih...adooooiiiii

    ReplyDelete
  11. Manusia hanya kelihatan hebat, sementara Allah melindungi aibnya....

    ReplyDelete
  12. Apa hukumnya disisi undang-undang Malaysia bagi seseorang membuat laporan palsu.

    ReplyDelete
  13. kalau jadi bini menteri dalam negeri habis semua orang kena tembak. Itulah perbezaan antara betina dan wanita.

    ReplyDelete
  14. Hukum dia senang je, hantar masuk penjara kalau denda, orang ni kalau denda pun boleh bayar.

    ReplyDelete
  15. Memang jika dilihat dr rakaman video dan laporan polis yg dibuat nmpak bini Mat Yo tu salah..mcm budak2..Kita sbg saudara sesama Islam cukup2 la. jgn buat spekulasi lg..pikir la jgk perasaan Mt Yo..jgn tmbahkan lg bebanan perasaan dia..Buat Mt yo sendiri pandai2 la menegur sikap isteri..pompuan kan dr tulang rusuk lelaki, byk kelemahan ..bijak la membentuknya dgn cara yg disarankan Rasulullah..Kita org luar nie jdkan isu nie sbg pengajaran. Kaum pompuan pula cer pikir dulu sebelum buat sesuatu. Jglah maruah diri, suami dan keluarga...

    ReplyDelete
  16. Berdasarkan kepada video adalah nyata dan cukup jelas bahawa Sekuriti Azman tidaklah silap dalam menjalankan tugasnya. Sememangnya beliau adalah sekuriti contoh yang kita harapkan ada pada mana-mana sekuriti lain yang bertugas. Dah tentulah tahap kesabaran kita ni ada batasnya lebih-lebih lagi jika diherdik begitu melampau dengan sikap kasar yang tak sepatutnya berlaku, lebih-lebih lagi dari seorang perempuan melayu yang sepatutnya tidak lupa asal usul peradaban bangsa. Rugi jadi seorang umat yang sombong !

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad