Sahabat Que 'Silent Readers'

MINYAK NAIK | Harga Minyak Naik 20 Sen Mulai Tengah Malam Ini (3 September 2013)

9/02/2013 08:36:00 pm

MINYAK NAIK | Harga Minyak Naik 20 Sen Mulai Tengah Malam Ini (3 September 2013) | Sebentar tadi jam 6.40pm (2/9/2013) Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan kenaikan harga minyak petrol Ron 95 dan minyak Diesel sebanyak 20 sen mulai jam 12.01 tengah malam ini (3/9/13). 


Perkara itu diumumkan di Putrajaya dalam sebuah sidang media ringkas. Beliau juga turut menyentuh mengenai isu semakan BR1M. Sumber gambar dari Astro Awani.
baca lagi & video pengumuman, klik TAJUK ENTRI ni



Pengumuman kenaikan harga minyak dari berita NTV7 :- 



sumber: http://suffer.frenzyfm.my/2013/09/harga-minyak-naik-20-sen-mulai-tengah.html

You Might Also Like

2 comments

  1. Walaupun aku turut terjejas tapi aku nak ucapkan tahniah kepada mak cik, pak cik2 di kampung felda dan felcra di atas kebijaksanaan kalian melayakkan korang untuk terus di dalam kemiskinan. Tahniah kerana menyokong bn, tahniah kerana terus memilih untuk menjadi miskin dan dibodohkan. Padan muka korang.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad