Sahabat Que 'Silent Readers'

Jangan RISAU Jika Masih BERSEORANGAN | Jadilah Pendengar Yang Memahami

9/08/2013 03:43:00 pm


Jangan RISAU Jika Masih BERSEORANGAN | Jadilah Pendengar Yang Memahami | Jangan gusar apabila kita masih keseorangan walaupun usia semakin meningkat, kerana setiap insan yang dijadikan pasti punyai pasangannya masing-masing. Yang penting kita bersabar kerana Allah itu Maha Adil.. 


Jika kamu sudah ada teman hidup, sesekali jadilah teman yang mendengar dari yang hanya bercerita. 
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaannya kerana dia juga seorang manusia biasa, dia juga ada rasa takut, ada rasa...bimbang, sedih dan kecewa. Dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan teman sebagai kekuatan. Kita selalu melihat dia ketawa, tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka...
Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

2 comments

  1. One in zillion of people surrounding us that really understand us. To let others understand us we also must understand them. am i right , dude?

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad