Selera Makan LUARBIASA | Mengidam Ke Apa Ni?



Selera Makan LUARBIASA | Mengidam Ke Apa Ni? | Abe pun xtau apa dah jadi pada Abe ni. Bila je kengkawan sebut je pasal makanan, terus Abe akan rasa nak makan makanan tu. Huhuhuhuhu, ni petanda mengidam ke?


Pg tadi, dalam Grup Whatsapp, Abengah ada tersebutla pasal nak makan Laksam, nk gi cari laksam. Xpasal pasal kecuq airliuq Abe.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Tetiba je terasa 'dan dan' tu jugak nak mkn laksam. Pastu apa lagi, xtunggu lama daaaaaa terus Abe gi ke Pasar Siti Khadijah cari laksam.


Alhamdulillah, hasilnya... Jeng jeng jeng... Dapat makan sudaaa :)

*adakah ini petanda MENGIDAM? Ummi baby xde plk mengidam mcm Abah baby, huhuhuhu

Published with Blogger-droid v2.0.10

Artikel Menarik Lainnya



4 comments:

Shark Kay said...

waduh..
laksam kelantan mmg xleh tolak,
terbaek di malaysia,
ni rasa nk mngidam jugak nie.
haha

Budak Kampung said...

xley msuk mulut ni..huhu

Ayu azmir said...

Mengidam la tu... da lama tak pekena laksam

Yan Ty said...

sedap la pula ambe tengok , nak jugak.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts