Sahabat Que 'Silent Readers'

KISAH NYATA Yang BENAR | Pasangan Kekasih Maut Jatuh Gaung Akibat BERZINA Dalam Kereta

4/22/2013 09:00:00 pm

KISAH NYATA Yang BENAR | Pasangan Kekasih Maut Jatuh Gaung Akibat Berzina Dalam Kereta | Sebuah kemalangan mengerikan dan misteri berlaku pada awal ogos lalu di Ukraine. Dalam kemalangan tersebut di dapati mangsa lelaki dan perempuan. Kemalangan yang terjadi pada sebuah kereta jip putih ini disamping mengerikan juga agak janggal. Menurut siasatan polis tempatan kereta ini sebenarnya dalam keadaan terparkir, tapi entah bagaimana kereta ini boleh terjun ke sebuah jurang. Kemungkinannya adalah rem tangan brek tidak berfungsi.


Warga tempatan yang menyaksikan insiden tersebut mengatakan, kemungkinan sepasang lelaki dan perempuan ini sedang menikmati seks liar di dalam kereta hingga menyebabkan terganggunya brek tangan dan menyebabkan kereta tersebut meluncur ke jurang.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Dugaan tersebut dikuatkan dengan keadaan mangsa perempuan ditemui dalam keadaan hampir bogel dan di dapati ceceran sperma diatas kenderaan tersebut.


You Might Also Like

3 comments

  1. kesian... mati dlm keadaan aib

    ReplyDelete
  2. slm pagi.hrp entri ni dpt menginsafkan sapa2 yg nakal kt luar tu he3...Allah bls terus kt dunia...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad