Sahabat Que 'Silent Readers'

Rahsia TAWAF | Tahukah Korang, KENAPA Jam Yang Ada Kebanyakannya Ialah Jam ANTI TAWAF?

4/17/2013 09:37:00 am

Rahsia TAWAF | Tahukah Korang, KENAPA Jam Yang Ada Kebanyakannya Ialah Jam ANTI TAWAF? | Pepagi ni Abe nak berkongsi sikit INFO pasal TAWAF. Adalah pepagi ni timbul tandatanya di kepala Abe, KENAPA LAK KEBANYAKAN JAM ANTI-TAWAF. So, bila tanya En. Google, ini jawapannya. Kata En. Google: Ini merupakan salah 1 rahsia hitam yang tak didedahkan pada umat manusia. Sebenarnya... semua yang ada di alam ini bergerak mengikut hukum TAWAF.



Kenapa macam tu pulak ye?

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni


Sebab Allah telah tentukan hukumnya sebegitu sejak galaksi ini diciptakan. Hukum alam ini bergerak ke arah pusingan tawaf, dan ianya ke arah kanan. Pusingan tawaf yang ada di alam semesta ini merupakan fitrah.



Manusia ciptaan tuhan sepatutnya hidup selari dengan fitrah alam. Bersebab besar apabila aktiviti TAWAF sentiasa berputar ke arah kanan. Sebarkan rahsia pusingan TAWAF kepada semua umat Islam.

Kesan TAWAF Pada Jasad Manusia.
1.   Pergerakan ke kanan atau melakukan pusingan ke kanan mengimbangi sistem otak.
2.   Pergerakan melakukan pusingan ke kanan mengimbangi tulang belakang anda.
3.   Membersihkan darah dari ion positif berlebihan akibat radiasi luar yang terperangkap.
4.   Meningkatkan fungsi sistem imun, antibodi dan hormon tubuh badan
5.   Merangsang daya tumpuan
6.   Mengekalkan potensi diri yang optima
7.   Mengimbangi kedua-dua hemisfera otak kiri dan otak kanan
8.   Mengawal tekanan perasaan
9.   Meningkatkan daya keyakinan & semangat
10. Mengawal, mengimbangi, mencegah dan merawat kanser

Kesan TAWAF Pada Rohani Manusia
menjadi pengimbang semulajadi setiap detik kiri & kanan
- memenuhi falsafah hukum 7 kuasa Tenaga Tuhan iaitu:

1) Kebenaran mengatasi kesilapan
2) Kelajuan mengatasi kelewatan
3) Kemudahan mengatasi kejutan
4) Kestabilan mengatasi kucar-kacir
5) Kekuatan mengatasi kelemahan
6) Keuntungan mengatasi kerugian
7) Kejayaan mengatasi kegagalan

You Might Also Like

6 comments

  1. alhamdulillah wah bgsnya entri ni.mmg semua yg kita lakukan dlm khdpn seharian kena mulakan dari arah kanan :)

    ReplyDelete
  2. sya suka entri nie, memang sya dah tahu akan hal inie, bila bancuh air pun mesti mengarah pusingan tawaf..

    ReplyDelete
  3. Kenapa roundabout kita lain ye??
    Org barat lagi tau ke??

    ReplyDelete
  4. dlm sukan olahraga semua atlet balapan mulakan lari ikut arah tawaf... maknanya, pakar dlm sukan sejak olimpik lagi sedar akan RAHSIA BESAR ini...

    ReplyDelete
  5. persoalan kenapa jam anti tawaf masih tidak terjawab.... booo..

    ReplyDelete
  6. Sekarang dah ada jual jam mengikut pusingan tawaf... Jenama Hijrah Timepieces :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad