Sahabat Que 'Silent Readers'

PRU13 TERKINI (PILIHANRAYA UMUM KE 13) | Akibat Membenarkan Dato' Husam Musa Menyampaikan Tazkirah, Pengerusi & AJK Surau Di P-125 Putrajaya DIPECAT SERTA MERTA?

4/26/2013 12:33:00 am

PRU13 TERKINI (PILIHANRAYA UMUM KE 13) | Akibat Membenarkan Dato' Husam Musa Menyampaikan Tazkirah, Pengerusi & AJK Surau Di P-125 Putrajaya DIPECAT SERTA MERTA?Parlimen Putrajaya.. Isu ni bermain di FB sejak dari semalam lagi. Abe tak tahulah sejauh mana KESAHIHAN ISU ni. 


Cuma sedikitlah daripada hasil risikan Abe untuk mengesahkan isu2 ni benar @ tidak, semua PENEMUAN berpihak kepada POSITIF. Maknanya, isu ini SAHIH & BENAR2 BERLAKU. Kalau lah betul, kenapa lah yang zalim sangat ni?
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Orang bagi tazkirah ilmu. Ilmu tu bermanfaat. Bukan buat parti maksiat. Takkanlah akibat membenarkan Dato' Husam Musa menyampaikan tazkirah, Pengerusi dan ajk surau di P-125 Putrajaya dipecat serta merta... Ish2 inilah politik kotor namanya. Yang KL penuh dengan disko dan pusat maksiat Pegawai Jawi xkena pecat pulak. Yang bagi tazkirah dan peringatan kat Surau lak dipecat... 

You Might Also Like

2 comments

  1. itulah sifat Adnan tengku palsu yg sebenar...plagiat perangai Madeyy diktator

    ReplyDelete
  2. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad