Sahabat Que 'Silent Readers'

Fesyen Tudung TERBARU Yang Jelas Tidak Mengikut Syarak | SERIUS BURUK

4/01/2013 01:06:00 pm

Fesyen Tudung TERBARU Yang Jelas Tidak Mengikut Syarak | SERIUS BURUK | KONONNYA la direka bentuk seperti rambut manusia yang beraneka warna. 

Satu lagi idea yang boleh merosakkan kesucian wanita Islam. Jangan terpedaya dengan fesyen sebegini.

P/S: Agak HODOH Kalau Sesiapa Pakai.. Serius! =)




You Might Also Like

9 comments

  1. hahahha lawak pun ada tengok tudung cmnie ngeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. x minat langsung tengok fesyen ni...cam merapu jer...

    ReplyDelete
  3. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fesyen macam ni memalukan je..
    Jangan kata yang bertudung elok je rasa malu, yang tak bertudung pun malu tengok orang pakai tudung macam ni..

    ReplyDelete
  5. apa lah yang susah sangat mereka-reka tudung yang pelik2...buat susah pemakainya je...hehehe

    ReplyDelete
  6. Kalau keluar pasaran pun...tak der nak beli kot..kelakau lak aku tengok..hahahhha

    ReplyDelete
  7. Pada pendapat saya la..walaupun saya ni bukan muslim..sepanjang saya cuba pakai tudung bila menghadari majlis melayu ni tudung yang biasa tu dengan selendang je yang saya rasa sesuai dipanggin tudung kot...macam2 fesyen tu macam lebih menarik perhatian orang lain je, padahal bertudung tu supaya tak menarik perhatian orang kan?? kalau yang macam kat atas tu pun boleh jadi trend...macam seladang pun ada sikit...

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,
    Tak terkata apa dahhhh!

    ReplyDelete
  9. Aku cadangkan,apa kata kaum lelaki pakai!Aauuw......

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad