Fesyen Tudung TERBARU Yang Jelas Tidak Mengikut Syarak | SERIUS BURUK

Fesyen Tudung TERBARU Yang Jelas Tidak Mengikut Syarak | SERIUS BURUK | KONONNYA la direka bentuk seperti rambut manusia yang beraneka warna. 

Satu lagi idea yang boleh merosakkan kesucian wanita Islam. Jangan terpedaya dengan fesyen sebegini.

P/S: Agak HODOH Kalau Sesiapa Pakai.. Serius! =)




9 comments:

{ MawardiYunus } at: 4/01/2013 11:08 am said...

hahahha lawak pun ada tengok tudung cmnie ngeeeeeeeeeee

{ Farah Waheda Wahid } at: 4/01/2013 11:28 am said...

x minat langsung tengok fesyen ni...cam merapu jer...

{ tenku butang } at: 4/01/2013 11:39 am said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

{ AyueJean AJ } at: 4/01/2013 11:57 am said...

Fesyen macam ni memalukan je..
Jangan kata yang bertudung elok je rasa malu, yang tak bertudung pun malu tengok orang pakai tudung macam ni..

{ Ummiarissa Mahdi } at: 4/01/2013 12:22 pm said...

apa lah yang susah sangat mereka-reka tudung yang pelik2...buat susah pemakainya je...hehehe

{ Hanif Idrus } at: 4/01/2013 7:48 pm said...

Kalau keluar pasaran pun...tak der nak beli kot..kelakau lak aku tengok..hahahhha

{ Si Tracey } at: 4/01/2013 11:06 pm said...

Pada pendapat saya la..walaupun saya ni bukan muslim..sepanjang saya cuba pakai tudung bila menghadari majlis melayu ni tudung yang biasa tu dengan selendang je yang saya rasa sesuai dipanggin tudung kot...macam2 fesyen tu macam lebih menarik perhatian orang lain je, padahal bertudung tu supaya tak menarik perhatian orang kan?? kalau yang macam kat atas tu pun boleh jadi trend...macam seladang pun ada sikit...

{ anyss } at: 4/05/2013 8:46 pm said...

Assalamualaikum,
Tak terkata apa dahhhh!

Anonymous at: 4/10/2013 11:47 pm said...

Aku cadangkan,apa kata kaum lelaki pakai!Aauuw......

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine