Sahabat Que 'Silent Readers'

Semakan Online e-Penyata Gaji 2013 (Slip Kakitangan Kerajaan) | Semakan Online Slip Gaji

4/23/2013 08:49:00 am

Semakan Online e-Penyata Gaji 2013 (Slip Kakitangan Kerajaan)Semakan Online Slip Gaji | Dunia di hujung jari. Tak payah susah-susah pergi beratur panjang di mana-mana pejabat untuk membuat semakan online atau membuat bayaran. Semuanya di hujung jari Korang je...

e-Penyata Gaji 2013 Semakan Online, Semakan Penyata Gaji Dan Laporan Secara Online, Semak penyata pendapatan tahunan.

Kalau dahulu nak slip gaji memang kena tunggu gaji, sekarang anda sudah boleh menyemak slip gaji anda secara online menerusi Laman Portal Rasmi Jabatan Akuantan Negara Malaysia (ANM).
untuk semak, Klik TAJUK ENTRI ni
Biasanya dalam masa 1 hari sebelum gaji, slip gaji bulan berkenaan sudah dipaparkan dalam laman portal berkenaan. Untuk akses ke laman berkenaan, pengguna kali pertama perlu mendaftarkan diri mereka. Untuk membuat Semakan Penyata Gaji Online anda boleh terus ke laman berkenaan di www.anm.gov.my.

Disini ianya lebih memudahkan kita untuk membuat semakan penyata gaji secara online. Selain anda boleh buat semakan gaji online, anda juga boleh menyemak penyata pendapatan tahunan. Penyata gaji anda juga akan senantiada ada disini dan bila-bila masa sahaja anda boleh cetak untuk sebarang urusan secara online. 

Bagi yang belum pernah mendaftar, anda boleh mebuat pendaftaran online melalui pautan yang kami sediakan di bawah ini.


Bagi yang sudah mendaftarkan diri secara online untuk e-penyata gaji ini anda boleh log in pada pautan yang kami sediakan di bawah ini untuk membuat semakan secara online dan melihat laporan.


Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan anda boleh emailkan kepada maklumbalas[at]anm.gov.my atau hubungi terus di talian 03 - 8882 1000.

Terima Kasih

sumber: Fuh.My

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad