Sahabat Que 'Silent Readers'

Misteri Pocong Menyanyi lagu Kosong Najwa Latif? | Macam Ni Pun Ada Ke?

4/11/2013 08:52:00 pm

Misteri Pocong Menyanyi lagu Kosong Najwa Latif? | Macam Ni Pun Ada Ke? | Tadi masa aku cari lagu kat youtube sekali aku jumpa nie...hahaha... Gelak aku tengok.. Pocong nyanyi lagu Najwa Latif.... Boleh jual lah lepas nie..haha


Jom layan...., Klik TAJUK ENTRI ni


sumber: Fuh.My

You Might Also Like

4 comments

  1. slm pagi wah lawak n kreatif!jgn tido lps ni mimpi pocong udah ler ngeee ^^

    ReplyDelete
  2. Sekali lagi aku tak ler tengok..opis banned kan You Tube

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad