Misteri Pocong Menyanyi lagu Kosong Najwa Latif? | Macam Ni Pun Ada Ke?

Misteri Pocong Menyanyi lagu Kosong Najwa Latif? | Macam Ni Pun Ada Ke? | Tadi masa aku cari lagu kat youtube sekali aku jumpa nie...hahaha... Gelak aku tengok.. Pocong nyanyi lagu Najwa Latif.... Boleh jual lah lepas nie..haha


Jom layan...., Klik TAJUK ENTRI ni


sumber: Fuh.My

4 comments:

{ ||aLeaSaRa|| } at: 4/10/2013 12:38 am said...

slm pagi wah lawak n kreatif!jgn tido lps ni mimpi pocong udah ler ngeee ^^

{ Asmar Arafad } at: 4/10/2013 8:30 am said...

memang lawak..

{ luqman zakaria } at: 4/10/2013 11:36 am said...

haha..sengal.

{ Hanif Idrus } at: 4/10/2013 7:28 pm said...

Sekali lagi aku tak ler tengok..opis banned kan You Tube

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine