Sahabat Que 'Silent Readers'

JIN PUN ADA AKAUN TWITTER? | MESTI BACA, TERGEMPAR!!!

6/11/2013 10:22:00 am

JIN PUN ADA AKAUN TWITTER? | MESTI BACA, TERGEMPAR!!! | Akhbar metro menyiarkan berita yang pelik dan menggemparkan di Arab Saudi yang jin pun ada akaun twitter. Akhbar di Arab Saudi itu melaporkan jin itu mengaku dirinya jin tulen dan mahu berkawan dengan manusia. Dia juga memuatnaik gambar kediaman berusia 100 tahun.


Pemilik akaun twitter itu juga berkongsi tentang keluarga dan kawasan kediaman di Yaman, di akaunnya juga  ditulis dia sukakan keamanan dan tidak mahu mencederakan sesiapa.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Seorang pembaca cuba menghubungi akaun twitter pemilik yang mengaku dia jin itu dengan nama samaran palsu. Pembaca itu terkejut kerana pemilik twitter segera mengenal pasti nama sebenar, alamat  dan juga di mana dia tinggal. Pembaca itu kemudian  membaca ayat-ayat suci.



Seram pulak baca berita ni.. Macam macam berlaku di zaman teknologi tanpa sempadan ni. Macam macam jenayah dan kisah orang tertipu di online.. Jangan mudah terpedaya dengan tipu helah yang pelbagai cara.

sumber: http://nurizspace.com
Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

14 comments

  1. kalau nak kepastian cuba lah contact dia hahaha .

    ReplyDelete
  2. Hmm boleh percaya ke ni? Jin pun dah pandai sekarang.

    ReplyDelete
  3. Lepas ni mesti geng2 jin 2 buat akaun facebook lak...

    ReplyDelete
  4. kelakar plak aku baca artikel ni.. walaupun beritanya sangat gempar di Arab Saudi dan telah ramai follower di Arab.. apa-apapun.. sudah ade team penggodam dari Malaysia yg follow akaun ni dan lihat kebenarannya.. termasuk saya sendiri.. ape yg diperolehi.. mmg mula-mula kami sangka beliau adalah manusia yg digelar sebagai penggodam atau hacker.. sama seperti kami.. manusia yg menyamar sebagai jin untuk menjadi popular.. tp sangkaan kami meleset.. byk yg beliau tahu.. termasuk Al-Quran.. kerana beliau adalah Jin Islam yg bernama Ammar.. yg menarik.. walaupun kami menggunakan bypass proxy dan vpn server dari luar negara seperti Romania, UK dan US utk access akaun beliau.. beliau tahu kami berada di Malaysia.. dan boleh sebut nama kami satu persatu yg seramai 26 orang.. yg peliknya lagi.. beliau juga menyebut nama samaran kami yg hanya kami sahaja yg tahu.. dan lebih menarik.. kami tidak dapat mengesan lokasi sebenar beliau.. kerana lokasi yg berbeza-beza termasuk lokasinya yg berada di Malaysia semasa kami sedang mengintip beliau.. apa-apapun.. terpulanglah kepada anda untuk percaya ataupun sebaliknya.. apa yg penting.. selepas merujuk kepada pihak tertentu.. ada yg menyatakan.. teknologi Jin lebih canggih daripada manusia.. just for info to this blog only...

    ReplyDelete
  5. ooo...seram nye... meremang bulu roma saya mndengar penjelasan dr webmaster ..

    betullah mmg prnah dgr teknologi mereka mmg lbih canggih

    ReplyDelete
  6. Ceramah Ustaz Ismail Kamus pun ada berkaitan jin dan teknologi jin.

    ReplyDelete
  7. teknologi jin kan lagi hebat dari manusia... tak perlu nak pelik sgt lah.. hahaha

    ReplyDelete
  8. tp yg aq tw...jin semua jht mna ad baik....

    ReplyDelete
  9. Memang betul..teknologi bangsa jin memang cangih sebab!..keturunan mereka turun didunia lebih awal pada adam dan hawa....
    Hemmm...bangsa jin ada jahat ada baik..ada kafir ada islam...so tak payah dok takut..
    Cuma kadang2 aku terfikir..kalau kita boleh behubung dengan bangsa jin..bayangkan teknologi yg kita boleh berlajar dari mereka...terutama...teknologi kenteteraan..

    ReplyDelete
  10. saya rasa betul! sebab bila saya nak tweet dia, secara automatik perkataan yg saya tweet itu undo sendiri! mmg tak boleh habiskan ayat.. lepastu line internet jadi lain macam je..

    ReplyDelete
  11. Aku Pun Tu Hari Pernah Baca TWETT nya jugak Di Kata Nak datang K.L pada 2 Oktober 2013. korang rasa betul ke tu?

    ReplyDelete
  12. InsyaaAllah...nnti saya siasat dan saya eritakan dlm blog saya
    PakarTangkapJin.blogspot.com

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad