Ibu Hamil Ambil Gambar Bogel | Untuk Kenangan?

Ibu Hamil Ambil Gambar Bogel | Untuk  Kenangan? | Entah apa yang terjadi pada dunia ini. Semakin tua usia dunia semakin aneh-aneh perangai penghuninya. Di Negara Jepun ketika ini sedang trend dengan ibu hamil yang pergi ke studio photo untuk diambil gambarnya dalam keadaan telanjang.


Tapi bukan bererti mereka pergi ke tempat studio photo untuk pengambilan gambar porno, melainkan untuk mengabadikan momen disaat mereka masih mengandung bayi sebelum melahirkan.Trend ini sangat menjadi kegilaan di Jepun, para ibu muda khususnya wanita yang pertama kali mengandung ingin mengabadikan bagaimana bentuk tubuhnya ketika masa kehamilan.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Trend ini dimulai ketika penyanyi pop kenamaan Jepun “Hitomi” yang melancarkan album terbarunya dengan sampul dirinya hamil tanpa mengenakan pakaian. Gambar sampul album tersebut dipasang pada papan billboard yang terletak di lokasi ramai dengan pejalan kaki. Gambar album tersebut mampu menarik perhatian dan dalam satu minggu laku 10,000 keping album cdnya.

Kumiko Yoda, seorang ibu yang baru melahirkan anak pertamanya, mengakui bahawa dirinya juga melakukan pengambilan gambar telanjang. Ini semua ajakan kawannya yang juga pernah ibuat ganbar telanjang ini.

Dia pada mulanya ragu akan hal tersebut, tapi kerana dalam hatinya ingin mengabadikan momen tubuhnya ketika masih hamil, dia ikut serta untuk pemotretan.Pada mulanya dia hanya ingin di foto bahagian perutnya saja, tapi kerana diyakinkan oleh studio photo “Ixchel” dia pun menerima untuk di photo tanpa pakaian.

Ixchel adalah tempat studio photo terkenal di Tokyo yang melayani pemotretan ibu hamil. Natsuko Takada, pemilik Ixchel mengatakan bahawa dalam satu bulan dia menerima 10 ibu hamil yang ingin di foto tanpa pakaian bahkan pernah sampai 70 ibu hamil. Bagi para ibu hamil yang ingin diabadikan fotonya, mereka harus mengeluarkan kos sebanyak 35,000 yen atau $368.2, untuk pemotretan yang dilakukan kurang daripada 2 jam. 

sumber: www.kakisembang.com

6 comments:

{ fyna } at: 6/11/2013 1:14 pm said...

macam-macam la diorang nih. jangan ada orang kita nih buat udah lah =='

{ Ratu Hatiku } at: 6/11/2013 2:27 pm said...

ermm...mcm2...

{ Ibu Amirul } at: 6/11/2013 2:45 pm said...

pelik2 je diorang ni

Anonymous at: 6/11/2013 3:22 pm said...

Tingginya tamadun yang dibangga-banggakan BN satu ketika dahulu... Sia-sia sesuatu tamadun itu memiliki teknologi bertaraf tinggi, namun warga ketamadunan tersebut tak ingin berpakaian... sama macam puak asli di Papua dan Amerika Selatan yang tiada tamadun langsung.

Kalau Darwin dari beruk balik ke beruklah nampaknya. Bagi saya itu perangai manusia yang ikut syaitan.

{ Carlos Santiago } at: 6/12/2013 9:00 am said...

lepas ni jgn ada artis malaysia yg bangang buat mcm ni.

{ fizafantagirO } at: 6/12/2013 3:42 pm said...

hurmmmm ..

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine