Sahabat Que 'Silent Readers'

JEREBU TERKINI | Bumbung Kuarters Kerajaan Blok B Presint 15 Putrajaya RUNTUH Di Badai RIBUT. TERGEMPAR!!!

6/25/2013 08:50:00 pm

JEREBU TERKINI | Bumbung Kuarters Kerajaan Blok B Presint 15 Putrajaya RUNTUH Di Badai RIBUT. TERGEMPAR!!! | Terkini dari perkarangan rumah Abe. Akibat kalut la jugak sikit, xsempat Abe nak snap banyak gambar. Gambar yg ada Abe letak ni pun Abe pinjam drp HP FizaFantagiro.


Seawal Jerebu melanda, xde pun tanda2 hujan akan turun. Tup2 td, ada petanda nak hujan sb langit gelap bangat (apa2an ngomong indon tetibe ni). So, memasing berdoalah moga2 hujan turun.
baca lagi & lagi gambar, klik TAJUK ENTRI ni
Nak dijadikan cerita, maka ptg td hujan pun turunlah... Dengan lebat yang teramat sangat. Awalnya, semua org bersyukurlah. Yerlah, at least dapat jugaklah redakan Jerebu. Tapi yang xdisangka sangka, tetiba je hujan turun dengan luarbiasa. Hujan batu gitu. Hasilnya, berlakulah seperti gambar2 ni. Mujurlah, xde orang yang ada disekitar. Tu yang mujurnya...


Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

3 comments

  1. wah nasib baik takde sapa tercedera.samalah kat area salak tinggi hujan lebat sampai zink2 di tapak pembinaan berdentang-dentung..risau jugak he3..

    ReplyDelete
  2. Ni mesti DSAI punya pasal?

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tiada yg cedera

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad