HARAM BERKAHWIN WANITA SATU PEJABAT!!! | PERINGATAN!!!

HARAM BERKAHWIN WANITA SATU PEJABAT!!! | PERINGATAN!!! | Ingat, HARAM TETAP HARAM!!!, Jangan HALALKAN :)


Mie : Aku nak kawin la Joi...
Joi : Dengan budak mana?
Mie : Satu pejabat...
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Joi : Ish mana boleh kawin satu pejabat…haram tuh!
Mie : Eh, apasal lak haram? Ko ni da terikut ajaran sesat ke ape?
Joi : Aku pun alim gak la...aku pon ada dengar ceramah gak kat masjid..
Mie : Ok, bagitaw aku..sebab apa sampai jadi haram?
Joi : Islam suruh kawin paling ramai 4 or sorang je... kalau dah satu pejabat ada 20,30 org perempuan, tu kan ke haram..
Mie : $#@%^&* =.="

9 comments:

{ Capt Lalok } at: 6/03/2013 1:27 pm said...

kakakakaka..lawak..

{ Farah Waheda Wahid } at: 6/03/2013 3:14 pm said...

ekekekeke...lawak betul..ingat apa la tadi... hu hu hu...

{ Yan Ty } at: 6/03/2013 3:24 pm said...

Haha SENGAL! Omg sengal betul la , Huwawawa

{ C++ } at: 6/03/2013 5:49 pm said...

Bhai Que...

Hahaha.... macam hampeh punya cerita... hahaha... terkena gua.... hahaha

{ Gee GTG } at: 6/03/2013 7:16 pm said...

lolz..^^

Anonymous at: 6/03/2013 8:34 pm said...

Penghibur lara...

{ Mawardi Yunus } at: 6/03/2013 11:05 pm said...

abe. kalu dale pejabat tu ado 3 org gadis je guane eh? ehhehe

{ ||aLeaSaRa|| } at: 6/04/2013 12:59 am said...

ceh dan ceh lagi hahahaha....

{ oligo } at: 6/09/2013 3:01 pm said...

hahahahahha

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine