Sahabat Que 'Silent Readers'

HARAM BERKAHWIN WANITA SATU PEJABAT!!! | PERINGATAN!!!

6/03/2013 10:23:00 pm

HARAM BERKAHWIN WANITA SATU PEJABAT!!! | PERINGATAN!!! | Ingat, HARAM TETAP HARAM!!!, Jangan HALALKAN :)


Mie : Aku nak kawin la Joi...
Joi : Dengan budak mana?
Mie : Satu pejabat...
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Joi : Ish mana boleh kawin satu pejabat…haram tuh!
Mie : Eh, apasal lak haram? Ko ni da terikut ajaran sesat ke ape?
Joi : Aku pun alim gak la...aku pon ada dengar ceramah gak kat masjid..
Mie : Ok, bagitaw aku..sebab apa sampai jadi haram?
Joi : Islam suruh kawin paling ramai 4 or sorang je... kalau dah satu pejabat ada 20,30 org perempuan, tu kan ke haram..
Mie : $#@%^&* =.="

You Might Also Like

9 comments

  1. ekekekeke...lawak betul..ingat apa la tadi... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Haha SENGAL! Omg sengal betul la , Huwawawa

    ReplyDelete
  3. Bhai Que...

    Hahaha.... macam hampeh punya cerita... hahaha... terkena gua.... hahaha

    ReplyDelete
  4. Penghibur lara...

    ReplyDelete
  5. abe. kalu dale pejabat tu ado 3 org gadis je guane eh? ehhehe

    ReplyDelete
  6. ceh dan ceh lagi hahahaha....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad