Sahabat Que 'Silent Readers'

TERKINI Banjir Di BANDAR KUANTAN, PAHANG.

12/24/2012 04:13:00 pm


Negeri pantai timur sudah di naiki air di Kuantan  24.12.2012.  Maklumat daripada  Facebook. Info daripada IPK Pahang: Elakkan melalui Jalan Wong Ah Jang, Jalan Bukit Ubi (1) ...Di trafik jalan menghala Aspa Cottage berhampiran pusat perlupusan sampah, Jalan Lim Hok Lek di hadapan Eng Hong, parking pasar kuantan jalan tersebut sudah dinaiki air dan sesak. penguna jalan raya diminta elak daripada mengunakan jalan tersebut.

Di hadapan jalan berhampiran Poliklinik Beserah menghala ke baserah terdapat pokok tumbang dan kepada semua pemilik kenderaan yang meletakkan kenderaan dibawah pokok, jika dapat mengalihkan kenderaan anda ke tempat yang selamat. Pihak polis trafic berada di laluan-laluan ini untuk menguruskan laluan yang selamat. Penguna di minta bersabar. TQ Info IPK Pahang.

Gambar akan di kemas kini dimasa ke semasa!
lagi gambar, Klik TAJUK ENTRI ni

  Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

6 comments

  1. Kuantan banjir? Ya Allah.. Moga semuanya selamat.

    ReplyDelete
  2. Lindungilah hamba2 Mu ini Ya Allah..

    ReplyDelete
  3. Lindungilah hamba2 Mu ini Ya Allah...

    ReplyDelete
  4. Kuasa dari allah.. Jikalau dia menghendakkan berlaku..kun terjadilah ianya.

    ReplyDelete
  5. Salam,tanpa nama
    Ya lah yang dikatakan takdir,manusia merancang tuhan menentukan..Apa khabar Lynas,masih sihat ke.ketidak tentuan diluar jangka inilah yg sangat bahaya.Dibuat nya banjir ini akan melimpahi sampai ke kilang LYNAS alamat tidak selamatlah manusia di sekitarnya.Pada ketika itu tuding menuding tiada gunanya,tragedi dahsyat akan melanda.Kumpulan pakar yang dulunya gah dengan teori akan lari lentang pukang setelah menyedut wang rakyat.Fikir2kan lah.

    ReplyDelete
  6. kuantan dah banjir truk....air dah sampai paras pinggang dah..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad