Sahabat Que 'Silent Readers'

Mekanik Kejam DERA ANAK TIRI Di Klang, Selangor

12/13/2012 07:40:00 am


RENTETAN gambar menunjukkan seorang lelaki begitu rakus mendera seorang kanak-kanak dengan mengangkat badan mangsa, menendang, memukul dengan senduk dan memaksanya berlutut dengan mengangkat tangan di sebuah rumah di Klang.

KLANG – Perbuatan kebinatangan seorang mekanik yang mendera anak tiri lelakinya berusia tiga tahun tanpa belas kasihan memakan diri apabila dia diberkas selepas aksi kejamnya itu dirakam menggunakan kamera telefon bimbit sebelum dimuat naik di laman sosial Facebook.
Suspek berusia 32 tahun tersebut diberkas pada pukul 8 malam kelmarin di rumahnya di Taman Mas, Kapar di sini iaitu tempat di mana kejadian dera itu berlaku. Dia diberkas apabila polis menerima laporan jirannya sejam selepas dia melihat rakaman tersebut.
baca lagi dan tonton VIDEO Penderaan, Klik TAJUK ENTRI ni

Difahamkan, ketika serbuan, suspek berada di dalam rumah itu bersama mangsa tetapi isterinya telah melarikan diri.
Timbalan Ketua Polis Daerah Klang Utara, Supritendan Jani Ahmad berkata, kanak-kanak tersebut dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah di sini dan pemeriksaan menemui kesan kecederaan dan calar di badan serta kepalanya. Katanya, polis percaya mangsa telah didera oleh bapa tirinya sejak dua bulan lalu.

You Might Also Like

7 comments

  1. I just wonder kenapa perakam tu keji sangat?

    ReplyDelete
  2. polis patut lanyak jer si lahabau tu...lanyak semahunya si bapa tiri tu, jangan kasi chan...kemudian penjarakan jer 10 tahun...ibu budak tu juga sama...penjarakan jer 5 tahun...

    ReplyDelete
  3. Kesian AJ tengok budak ni...
    Si pelaku patut rejam dengan batu je...
    Baru tau macam mana rasanya....
    Kalau budak tu nakal sekalipun, ni bukan cara nak mengajar.... =(

    ReplyDelete
  4. siapa plak yg rakam????kejam betul la..

    ReplyDelete
  5. tak cukup kuta nk tgk benda2 ni.. haizzzz

    ReplyDelete
  6. Bukn mcm tu cara nak didik ank. Pihak yg berkenan tolong beri balsn yg setimpl kpd pelaku yg bole d katakn kejm ni.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad