Sahabat Que 'Silent Readers'

UBAT ZINA. Hebatkah IMAN Mereka!!! Kalau HEBAT, MUKADIMAH ZINA Tak Berlaku...

12/21/2012 07:52:00 am


APA NAK JADI... TERANG-TERANG BERDOSA... SYAITAN KELILING PINGGANG... HEBATKAH IMAN MEREKA... KALAU HEBAT MUKADIMAH ZINA TAK BERLAKU... BILA BERAHI TAK TERTAHAN BERLAKU ZINA... MENGANDUNG BUANG ANAK... HUKUM ALLAH TAK JALAN.... AGAK2 SAPA SALAH... AKHIRAT MASING2 JAWAB... GAGAL JAWAB MASUK NERAKA....


TAK SENONOH...aksi dua pasangan di Taman Tasik Shah Alam.

SHAH ALAM: Keindahan taman tasik berhadapan Kompleks Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS), di sini, dicemari gelagat beberapa pasangan kekasih yang tanpa segan silu melakukan aksi manja di tempat awam. Pasangan yang asyik bercinta itu berpelukan dan berciuman di kerusi rehat yang disediakan untuk orang awam.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni (ikuti jawapan UBAT ZINA dari Ustaz Azhar Idrus)
Telatah merpati dua sejoli terbabit diperhatikan orang awam di kawasan itu, tetapi ia tidak diendahkan pasangan terbabit. Menurut pengunjung yang hanya mahu dikenali sebagai Kak Mah, 37, dia terkejut melihat telatah mereka kerana ia tidak boleh diterima masyarakat Melayu yang kaya nilai budaya timur.

“Walaupun jika mereka sah sebagai suami isteri sekalipun, ia tidak bermaksud mereka sewenang-wenangnya boleh melakukan aksi tidak senonoh di tempat awam,” katanya ketika ditemui di sini.
Status pasangan terbabit sama ada berkahwin mahupun bujang tidak diketahui. Namun, rata-rata pengunjung menggeleng kepala melihat aksi mereka.

You Might Also Like

3 comments

  1. kalo anak2 nampak ada kapel2 yg camni...diorang mesti tanya...mama diorang buat apa ?? acik cuma mampu cakap...ohh diorang tu buat dosa...jgn ikut atau tiru perangai macamtu...dosa...Allah marah nanti masuk neraka...

    ReplyDelete
  2. hmmm..... sama2 lah kita saling mengingatkan.

    ReplyDelete
  3. Salam Rakan Media,

    Sememangnya Blog anda punyai daya tarikan tersendiri dalam menyampaikan maklumat kepada rakan2 blogger dan media baru.

    Mohon jasa baik anda agar dapat menyenaraikan Laman Portal KLPOS dalam

    senarai (link) blog pilihan di blog anda.

    Hopefully dapat berkongsi maklumat terkini dan isu2 semasa menerusi

    laman portal KLPOS.

    TQ n Salam Persahabatan.

    http://klpos.com/

    KLPOS News Portal

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad