Sahabat Que 'Silent Readers'

DUA LENYAP Ditelan TANAH RUNTUH... LAMBAIAN MAUT 2 Pekerja Perumahan Sebelum Ajal

12/28/2012 11:30:00 am


SUNGAI PETANI: “Saya sempat melihat Mogan melambai tangan sambil menjerit meminta tolong sebelum dia dan Saravanan lenyap ditimbus tanah runtuh dalam lubang itu.

“Saya sedih kerana tak dapat berbuat apa-apa untuk menyelamatkan mereka disebabkan kejadian berlaku begitu pantas.”
baca lagi & lagi GAMBAR, Klik TAJUK ENTRI ni

Demikian kata Ming Wei Yoh, 51, seorang daripada dua pekerja yang terselamat dalam kejadian tanah runtuh di tapak projek perumahan di Amanjaya, dekat Sungai Lalang, di sini, yang meragut dua nyawa pekerja warga tempatan, semalam.

Kejadian berlaku jam 10.30 pagi ketika empat pekerja sibuk memasang saluran paip dalam sebuah lubang kumbahan bawah tanah sedalam hampir 10 meter.

Secara tiba-tiba, bahagian tengah antara dua lubang itu yang tidak dikorek runtuh lalu menimbus dua mangsa yang terbunuh dalam kejadian itu, S Saravanan, 25, dan P Mogan, 39.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad