Sahabat Que 'Silent Readers'

ZIZAN MAHARAJA LAWAK Turut Sama Bantah AES Depan Sri Pentas TV3?

12/23/2012 11:53:00 pm


RAMAI penunggang motor berkuasa tinggi berhimpun di depan Bangunan Sri Pentas Media Prima Berhad untuk menghantar memorandum menggesa TV3 dan Mazidul Akmal Sidek memohon maaf rujuk sini [Mkini].

Para penunggang motorsikal berkuasa besar ini turut bergambar dan menunjukkan kertas bertulis boikot TV3, kami bukan pelesit dan Tolak AES. Tanpa disangka-sangka, Pelakon dan pelawak terkenal, Zizan Maharajalawak muncul dari celah-celah mereka.
baca lagi & lagi gambar, Klik TAJUK ENTRI ni
Zizan Rajalawak turut dilihat membawa dan menunjukkan sekeping kertas membantah AES bersama-sama penunggang motorsikal berkuasa tinggi. Lihat gambar yang sempat diambil di bawah.



Siapa pun rakyat Malaysia yang normal tentu sekali akan membantah perlaksanaan Saman Rakyat 1 Malaysia, SR1M (AES) ini termasuklah Zizan Razak. 

You Might Also Like

3 comments

  1. haha. mcm2. bila tengok header que teringat kat Gaza . hmm :(

    ReplyDelete
  2. saman tu ada pro kontra...
    1. pd mrk yg membawa kereta dgn lajunya....??
    2. pd mrk yg tidak membawa laju??

    ReplyDelete
  3. AES.. Dh laksana baru nk kaji. Saman dh berduyun2 keluar, baru sibuk nk kaji. Tp saman ttp sah.. Erm, Macam2..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad