Sahabat Que 'Silent Readers'

Susulan KES DERA ANAK TIRI Di Klang, Selangor. AKSI DERA Di RAKAM Isteri MEKANIK KEJAM

12/14/2012 10:58:00 am



SHAH ALAM – Seorang wanita yang dipercayai merupakan individu yang merakam perbuatan suaminya mendera seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun di sebuah rumah di Klang ditahan pukul 10 malam kelmarin di Taman Meru Indah, Klang.
Suri rumah berusia 20 tahun itu bagaimanapun dilepaskan dengan jaminan polis selepas keterangannya diambil.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner Rusdi Md. Isa berkata, berdasarkan keterangannya, wanita itu mengaku membuat rakaman tersebut namun menafikan dia memuat naik video rakaman itu ke laman sosial Facebook.
“Isteri suspek yang ditahan itu mengaku dia berada di lokasi kejadian semasa penderaan itu berlaku serta merakam tindakan suaminya," kata beliau pada sidang akhbar di Pusat Media Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor di sini.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad